Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

Violvägen var väl lite sött ! Kan du inte skriva det och husnummer?

malins79 skrev 2007-08-25 20:04:01 följande:
    Dom har inget husnamn. Bor på violvägen.ska kolla in syster Lycklig
  • mimmi006

Fina kuddar! Det är så roligt att plocka fram lite brunt och murrigt igen... Jag hade svårt att välja mellan dina kategorier, jag röstade på kläder, men jag blir lika inspirerad av inredningen.

NyfikenRosa skrev 2007-08-25 20:08:46 följande:
    lite höstkänsla i bloggen mildamaranger.blogspot.com/
  • mimmi006

Jag visar kaninen en annan dag *hemlig*. Jag köpte den på Unnerstad gård utanför stan och jag passade på att fråga om hon skulle ta in fler. Ägarinnan berättade att de inte sålde så bra, folk köpte mest SIAs barnsaker.

Lite fint försökte jag förklara att jag var helt tvärtom och ville GÄRNA se att hon tar in mer LD och maileg. Jag vet att de flesta gillar Sia grejerna, men jag måste erkänna att jag inte alls faller för dem...

• mimmi006

mimmamum- jag var tvungen att leka lite mimmamum med texten, så himla smart. Kände mig lite som Ernst när han lägger på sitt eko !

• mimmi006

knyttis- tack ! Jag får väl ta och spara lite, så jag kan lägga in lite mer i veckan! Jag handlar mest på nätet nu, jag tycker att det är så skönt...

• mimmi006

Nej, vi har ett galonställ som hänger på dagis. Sedan har Lisa skalkläder från Polarn som står emot ganska mycket regn, så hon brukar ha dem jämnt. Regnkläderna brukar bli oanvända, tyvärr!

knyttis skrev 2007-08-25 21:34:25 följande:
    En fråga ej inredningsrelaterad dock :Har ni 2 uppsättningar av ytterlekkläder till era barn som går i dagis? En att ha där och en hemma.
Svar på tråden Vita hem del 5