Vita hem del 5
Det går jag igång på ! Hur har du tänkt dig att det ska bli? Har du sett något fint?
Det går jag igång på ! Hur har du tänkt dig att det ska bli? Har du sett något fint?
Var ska ni ta vägen då?
Vi har ett jättebra tält som ni kan få låna ! Och sen har ni minst en natt på BB också, så ni är safe... Jag tycker fortfarande inte att tomten var hutlös dyr med tanke på läget och storleken. Undrar hur mycket det kostar att stycka av en tomt? Man kan inte fråga husleverantörer om de är intresserade av att köpa den och bygga på, smart om det är den som ni vill ha... då kan de bygga två hus där samtidigt!
Men det låter ju rimligt iallafall... Ni har bra kontakter, verkar det som och då kanske ni kan bygga drömhuset relativt billigt.
Vad synd ! Man kan inte stycka av på andra hållet, så båda får strandtomt?
Jobbet är jobbit, om man säger så! Det är grymt intensivt den här terminen, men det kommer att bli en bra klass. Jag har turen att ha Marcus hemma som sköter allt! Lyxigt att komma hem då och slippa lämningar/ hämtningar från dagis...
Till november och sen hoppas jag att han kan gå ner till 80%, vi borde ha dagar kvar...
Rosesarered- jag tycker att det är jättesnyggt att blanda indiskt och vitt. Ett av mina favoritreportage i Allt i hemmet visade just ett sånt hem från danmark, kvinnan i hemmet hade en klädbutik... men jag skulle nog försöka måla en del av de indiska möblerna vita. Välkommen hit förresten !
Jag kan se om jag kan ta några... just a sec!
Jag hittar inte fotona ... ska se om jag kan ta om dem, kameran är på laddning! Säger till!