Vita hem del 5
Violvägen var väl lite sött ! Kan du inte skriva det och husnummer?
Violvägen var väl lite sött ! Kan du inte skriva det och husnummer?
Fina kuddar! Det är så roligt att plocka fram lite brunt och murrigt igen... Jag hade svårt att välja mellan dina kategorier, jag röstade på kläder, men jag blir lika inspirerad av inredningen.
Jag gick på Smajlas spår och här är det också lite höstvibbar...
mimmi-magnolia.blogspot.com/ Välkomna!
Jag visar kaninen en annan dag *hemlig*. Jag köpte den på Unnerstad gård utanför stan och jag passade på att fråga om hon skulle ta in fler. Ägarinnan berättade att de inte sålde så bra, folk köpte mest SIAs barnsaker.
Lite fint försökte jag förklara att jag var helt tvärtom och ville GÄRNA se att hon tar in mer LD och maileg. Jag vet att de flesta gillar Sia grejerna, men jag måste erkänna att jag inte alls faller för dem...
Mori- spännande med maskinen, hoppas att kletet försvinner !
Supernajs! Tänk att det finns fina såna också...
mimmamum- jag var tvungen att leka lite mimmamum med texten, så himla smart. Kände mig lite som Ernst när han lägger på sitt eko !
knyttis- tack ! Jag får väl ta och spara lite, så jag kan lägga in lite mer i veckan! Jag handlar mest på nätet nu, jag tycker att det är så skönt...
Nej, vi har ett galonställ som hänger på dagis. Sedan har Lisa skalkläder från Polarn som står emot ganska mycket regn, så hon brukar ha dem jämnt. Regnkläderna brukar bli oanvända, tyvärr!
Nej, tyvärr! Men www.designdirekt.se/proddet.asp? och www.luckylittleme.se har en del! grp=Barnsligt#64011