Vita hem del 5
julia- om det fungerar med hon, är det ju en jättebra idé!? Fungerar det att skjuta ut bänken?
nublu- jag har inte sett vad vi firar, men jag antar att det bara är att sätta igång nu!? Vad glad jag är , grattis!
julia- om det fungerar med hon, är det ju en jättebra idé!? Fungerar det att skjuta ut bänken?
nublu- jag har inte sett vad vi firar, men jag antar att det bara är att sätta igång nu!? Vad glad jag är , grattis!
Å vad vacker... ! VILL HA!
Ojojoj... jag hittar ingen på hemsidan! Det här kan bli dyrt!
Salmiak- höll på att glömma kommentera! Jättesöta lådor, måste spana in panduro nu...
Det har funnits fusk, på hem ljuva hem...
Nä, jag menar me and my home ! Snälla nublu, döp din butik till något orginellt och lätt att skriva!
Det är mimmamums !
Ja, just det! Allt står i TS !
Löjligt billigt ju... Jag har underskattat Clas, brukar skicka Marcus dit eller till Rusta när jag vill shoppa själv !
Ja, den har jag faktiskt spanat in... men en Vipp är en Vipp ! Den ser ganska billigt ut i verkligheten, men frågan är om det inte är värt det. Rusta kan vara helt förskräckligt, men de har fina plastmattor och städhinken är jättefin! Det är kul att hitta fina saker på oväntade ställen, tycker jag. När ska vi åka till Ilva då?