Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 5

Salmiak6 skrev 2007-08-16 21:23:06 följande:
    Nästa gång ska jag vara värdinna!
    *ha ha ha* Attans att jag inte hann före....
  • Himmelbit
    Salmiak6 skrev 2007-08-16 21:21:58 följande:
    Prestationsångest måste vara förbjudet i en SWAP. Man gör ju så gott man kan!
    Bra - tack! Jag har en tendens att bli väldigt självkritisk mellan varven men det får vi slå undan

Jag har redan börjat planera för jul-SWAP:en.....
  • Himmelbit
    Smajla skrev 2007-08-16 21:25:39 följande:
    Det är ju inte klokt egentligen, ser ni att vi har skrivit 80 sidor sedan i måndags!!!
    Vi har mkt att säga och dela med oss av helt enkelt KUL!!!

Lite tråkigt bara att jag börjat jobba för man känner att man inte riktigt hinner läsa ikapp! Men förhoppningsvis lever de "riktigt bra tipsen" kvar ett tag och kanske kommer tillbaka lite senare!

Nu ska jag också gå och lägga mig! Godnatt allihop!!
  • Himmelbit
    Sunna skrev 2007-08-18 23:16:33 följande:
    Åh nej! Hur gör man för att klistra in bilder? Jag har hittat en jättefin säng på IKEA som jag tänkte visa. Typiskt!
    För att klistra in bilder här så måste de finnas i ditt galleri.
    Men om du hittar bilder externt - typ IKEA - så är det bättre att du länkar till bilden (har med bildrättigheter att göra).
  • Himmelbit
    Sunna skrev 2007-08-18 23:32:50 följande:
    Ja, vi har det i åtanke, att den just har fler funktioner än bara en enkelsäng. Det är enkelsäng, dubbelsäng, soffa och tre stora lådor i ett. 
    Den är superfin! Vi har diskuterat den innan här i tråden. Jag får tyvärr väldigt ont i ryggen av att sova i den (vi har den i stugan med madrassen som de rekommenderar till). Men om man lägger båda madrasserna ovanpå varann (om man inte använder den som dubbelsäng) så är den skön.
    Ngn annan hade råkat ut för "knarriga" exemplar...
    Men som sagt - den är superfin!!!
  • Himmelbit

Nublu: Du får flytta till Tranås!!

• Himmelbit
    Salmiak6 skrev 2007-08-21 19:01:30 följande:
    Dubbel lycka idag!!!Paket både från SWAPen och från PANDURO. Har beställt MASSOR av pysselgrejer som jag ska ägna mig åt.
    Samma för mig!! Fast SWAP:en och från Pärldesign.com!!
    Hur får vi mer fritid??
  • Himmelbit
    Birks och Kalles mamma skrev 2007-08-21 19:19:36 följande:
    Hej hej. Efter fem dagar på detta stället: www.molinostuckyhilton.com/phototour/ har jag en massa att ta igen. Vad har hänt? Kan någon ge mig en snabb uppdatering?
    Åh stackars dig att behöva vara på ett sånt ställe...
    Tyvärr har jag inte varit så aktiv de senaste dagarna för jag började jobba för 2 veckor sedan och hinner/orkar inte läsa ikapp.
  • Himmelbit
    nublu skrev 2007-08-21 19:27:16 följande:
    Himmelbit: Lysande idé, då har jag "bara" 9 mil till jobbet om jag får det. Går iofs tåg men det är INTE pålitligt. *hrmpf*Salmiak: Fina hus, särskilt det sista, men det kostar ju skjortan!!!Måste också in på Panduro och beställa dekorgummi till sonens "fondvägg". Målar hela rummet vitt och dekorerar med figurer i dekorgummi istället. Spöken och monster är beställda av sonen. Och vindögda döskallar!
    NEJ! Pendla är INTE att rekommendera!! Jag har pendlat 14 mil om dan (tur och retur) i några år och det är hemska timmar man lägger bara på att resa...
    Nu cyklar jag till jobbet på 5 min och det är livskvalitet!!!!

Men i Nässjö kan du inte bo - det är ett riktigt blåshål... Det blåser ALLTID i Nässjö...
  • Himmelbit
    nublu skrev 2007-08-21 19:36:21 följande:
    Himmelbit: Jag vet att det blåser i Nässjö. Jag har gått i skola där ett år. 5 minuters cykelväg till jobbet låter som en dröm iofs men det innebär att bo i Bodafors. Det är en mardröm!
    Jag har också pluggat där ett år - det blåste huvuddelen av de dagar jag tillbringade där...
    Salmiak6 skrev 2007-08-21 19:39:17 följande:
    Himmelbit Ja 50 % på jobbet är för mkt! Får nog gå ner i tid! Skogsstjärnan Har inte träffat eleverna än. De börjar imorgon. Har arbetat två dagar med total huvudvärk. Snacka om att man är ringrostig! nublu Men det sista dyra ligger på ett av jönköings "finaste" områden... himmelbit Nej, det blåser alltid i jönköping, inte i nässjö! Nässjö ligger så inbäddat i skog.
    Jag jobbar ju 100% så jag vet inte riktigt var jag ska hitta tid till allt som jag vill göra! Vill ju hinna gosa med min lille Himmelbit också!!
    Det blåser i Jkpg också men värst i Nässjö - kom igen nu, jag vet att det är din hemma-arena men visst är det så
Svar på tråden Vita hem del 5