Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 5

Salmiak - jag är nååågot långsam insåg jag precis

• Himmelbit

Barnens rum hade du fått blixten i, så här kommer en lite tydligare bild.

• Himmelbit
    LCroft skrev 2007-08-16 21:01:11 följande:
    Nej vet ni vad, desto mer jag läser Millys blogg desto mer konfys blir jag! Nu har jag kommit så långt att hon skriver om en liten affär som finns här i vår stad. Men samtidigt så säger hon priser i kronor... Jag är inte alls nyfiken!
    Hmm, kanske är ngn grannfru
    Du får maila och kolla...
  • Himmelbit

Nu till ngt oooootroligt trevligt!!!!

Snart är det "julafton" för oss i SWAP:en
    Inom kort kommer vi att få hem varsitt paket med fin-fina kreationer!! Skrattande

• Himmelbit
    Smajla skrev 2007-08-16 20:57:17 följande:
    Är det bara jag som har problem med FL? Vet inte hur många gånger jag fått skriva om mitt inlägg för att sidan inte kan laddas så därför kommer mina kommentarer betydligt senare än vad som var tänkt. Får ju skriva om dem hela tiden men denna gång ska jag komma ihåg att kopiera det innan jag postar..
    Jag har inte märkt ngt iallafall.
  • Himmelbit
    Salmiak6 skrev 2007-08-16 21:08:44 följande:
    Undrar vem som blir först med att visa bild på allt? Inte blir det väl jag, för jag ska jobba på måndag...Vi får väl starta en n SWAP lite senare i höst igen och en julSWAP måste vi ju ha!
    Just det - första dagen på nya jobbet!!
    Jag jobbar ju också numera, men jag kommer förmodligen cykla hem snabbt, snabbt och riva upp paketet om det kommer.
    Är ju såååå nyfiken!!
  • Himmelbit
    Mufflon skrev 2007-08-16 21:09:01 följande:
    Hm...vad menar ni med "swap"????E jag koko eller vad pratar ni om?
    Det är några av oss som har gått ihop och gjort saker till varandra - enkelt uttryckt.
    Dvs en syr kuddfodral, ngn gör hjärtan osv. En sak till varje person i SWAP:en. Sen skickas detta hem till en person (i vårt fall JeaJea). Hon tar en sak av varje och skickar sedan ut detta till var och en. Voila! Så har man fått nya fina kreationer till sitt hem!
  • Himmelbit
    Salmiak6 skrev 2007-08-16 21:13:26 följande:
    Det kan jag tänka mig att du gör! Ser verkligen fram emot vad du har pysslat ihop!!!
    *svälj* Säg inte så... Jag har ju lite prestationsångest ju....
    Ja ja, du har ju nära om du vill komma och reklamera
  • Himmelbit
    JeaJea skrev 2007-08-16 21:17:23 följande:
    Tråkigt att några är ledsna här nu.Önskar vi kunde sudda lite.
    Du som sitter på alla trumf - du behöver ju inte vara nyfiken längre på SWAP:en
    *avundsjuk*
  • Himmelbit
    MariaV skrev 2007-08-16 21:10:57 följande:
    Lite baktips i min blogg, välkomna in!
    Mmm, den kakan såg inte dum ut!! Verkar ha varit smidig att göra också
Svar på tråden Vita hem del 5