• LCroft

Vita hem del 5

Kajsa jodå det kommer, men det blir lite senare idag

• LCroft
    Jezzika skrev 2007-10-24 20:54:01 följande:
    lCroft: Vilka fina saker! Var har du köpt ljusslingan? (Du kanske inte bor in Sweden ens?)
    Tack Jag bor i Finland så tyvärr tror jag inte det hjälper dig
  • LCroft

Godmorgon!

Hur mår du juliah idag?

Idag blir det storstädning på programmet. Men först ska jag måla klart hyllorna till badrummet så jag får det klart nångång Skönt att få bort alla korgar med alla småsaker man ska ha. Tror jag slängt smink och parfymer för en halv förmögenhet faktiskt.

• LCroft

Såg svaret redan! Sänder över lite friska basillusker åt dig juliah

• LCroft
    lillafruluva skrev 2007-10-25 07:23:04 följande:
    Men det är skönt när det är urrensat! Jag känner mig iallafall mer lugn när jag rensat ur
    Jo det är skönt! Ångrar bara att jag inte delat ut mina parfymer innan. Använde inga när jag väntade Ida och har haft jättesvårt att börja använda igen, vill ha sååå svaga dofter. Får huvudvärk jättelätt om jag känner själv doften, fast det är milda så känner jag de flesta ändå  (virriga förklaringar som alltid).
  • LCroft

juliah jag håller tummen hårt för att du ska få din tvättstuga nu!

Allt prat om små söta vita radios (hur böjer man radio egentligen?) har fått mig sugen på en också. Började prata med mannen om det och han tyckte det skulle vara en super idé, en som man kan ta med sig i grillkåtan också tyckte han. Men problemet är ju att jag fastnat för en Tivoli och 200 euro är väl lite i saftigaste laget, vet inte ens om de säljs här i stan. Siba har vi inte här heller så jag får väl jaga vidare antar jag. Surt när man fastnar för en sak man har så svårt att välja nåt annat då, åtminstone jag

• LCroft

juliah det är precis den jag sitter och suktar efter. Och nu har jag sett massa ställen man kan beställa den från på nätet med. Men just den vita finns inte på många ställen!

Karamell: Grått röstar jag på!

• LCroft

Blir nog att övertala mannen. Nu stör det mig att jag köpte koftan för 129 euro igår! Det var ju mer än halva radion!! Fundersam

• LCroft
    knyttis skrev 2007-10-25 08:33:29 följande:
    Tips!Jag har för mig att jag såg en söt liten vit radio i retrostil i Vasa på HH så då kanske ni har en hos er med där. De ju ingen tivoli men en snygg i alla fall. Vet inget om ljudkvaliten dock!
    Måste kolla men jag har fastnat helt för Tivolin
    juliah skrev 2007-10-25 08:34:44 följande:
    13 år emellan, oj vilken service...fy vilket kasst svar.karamell, ja det blev en radio till tvättstugan!lcroft, lämna tillbaks koftan!
    Önskar jag kunde men jag har ju använt den redan, har den t.o.m på mig nu! Egentligen är det mannens fel, jag bara tittade på koftan och så på honom och så köpte han den till mig, jag sa ju inte ens nåt! *fniss* Så helt klart får han skylla sig själv som köpte nåt som jag inte ens bad om till mig eller hur? Oskyldig
Svar på tråden Vita hem del 5