Vita hem del 5
Kajsa jodå det kommer, men det blir lite senare idag
Kajsa jodå det kommer, men det blir lite senare idag
Lite shopping: http://nillashem.blogspot.com/
Godmorgon!
Hur mår du juliah idag?
Idag blir det storstädning på programmet. Men först ska jag måla klart hyllorna till badrummet så jag får det klart nångång Skönt att få bort alla korgar med alla småsaker man ska ha. Tror jag slängt smink och parfymer för en halv förmögenhet faktiskt.
Såg svaret redan! Sänder över lite friska basillusker åt dig juliah
juliah jag håller tummen hårt för att du ska få din tvättstuga nu!
Allt prat om små söta vita radios (hur böjer man radio egentligen?) har fått mig sugen på en också. Började prata med mannen om det och han tyckte det skulle vara en super idé, en som man kan ta med sig i grillkåtan också tyckte han. Men problemet är ju att jag fastnat för en Tivoli och 200 euro är väl lite i saftigaste laget, vet inte ens om de säljs här i stan. Siba har vi inte här heller så jag får väl jaga vidare antar jag. Surt när man fastnar för en sak man har så svårt att välja nåt annat då, åtminstone jag
juliah det är precis den jag sitter och suktar efter. Och nu har jag sett massa ställen man kan beställa den från på nätet med. Men just den vita finns inte på många ställen!
Karamell: Grått röstar jag på!
Blir nog att övertala mannen. Nu stör det mig att jag köpte koftan för 129 euro igår! Det var ju mer än halva radion!!