• LCroft

Vita hem del 5

Värsta Supermamman skrev 2007-10-19 08:17:30 följande:
    *Mmmm, hotellfrukost!*Hej Enji! Hoppas att du hittar rutiner snart så du kan komma tillbaka.Lcoft. Är du fortfarande nöjd med din permanent? Jag har nämligen beställt tid på måndag och är löjligt nervös att jag inte ska bli nöjd. *fegis, jag vet*
    Jo det är jag, mannen däremot påstår att det var bortkastade pengar då jag oftast går med håret fast Men det är bara därför att det är så långt och jag blir nervös när jag har det i ögonen och överallt. Men nöjd det är jag. Till först känns det alltid lite B, man är inte van att se sig och det är ju sååå lockigt innan det lägger sig lite.

Men det är enkelt, tvätta håret, torka, rufsa om. Alternativt spraya på lite vatten, rufsa lite och iväg
  • LCroft

Jea: Gud så roligt! Piplisa *ASG*

Fotograf: Men usch vilken natt ni haft, stackare! Massa kramar till er alla

• LCroft

Peak jättefina tavlor och ursöta kuddar!

Nu måste jag ta och göra mig klar, ska in till stan och handla lite pysselgrejjer. Har varit ute med Ida hela förmiddagen, huggt ved, räffsat lite löv, varit på promenad ner till stranden med hunden, Ida älskar att få gå själv och ätit lite. Ja och så har dammsugaren haft sin dagliga motionsrunda så nu känner jag mig riktigt nöjd med mig själv Passar bra att få sitta och pyssla nu på eftermiddagen/kvällen!

• LCroft

Kajsa jättefin!

Jag har varit en härmapa utan dess like idag, förlåt juliah! Såna har jag gjort:

• LCroft
    Brunnsbo skrev 2007-10-19 17:23:11 följande:
    supefina! vad är det för tyg? jag vill också härma om jag får?
    Jag använde tjockare filttyg, juliah använde tovad ull, titta in på hennes blogg, de är helt superfina!
  • LCroft

gemelli: Jag vill också in *bultar på dörren*

• LCroft

Tack

Gemelli avreagerar du dig på fl? *fniss* Inte att leka med dessa graviditets hormoner

• LCroft
    Mori skrev 2007-10-19 18:18:27 följande:
    Pillade ihop lite svarta askar också, på beställning av min bildlärare Får jag bannor nu, när jag lägger ut bilder på svarta grejer i vita tråden?
    Jättefina!
    Brunnsbo skrev 2007-10-19 18:21:46 följande:
    idag har jag haft kompisar här med deras barn. 2 mammor och 5 barn plus mina två. är helt slut. de röjer ju så jag blir alldeles trött.så fort de kom innanför dörren gick de upp på barnrummen och drog fram allt man kunde dra fram. min dotter hade byggt lego borgar och de va alldeles kraschade.sen när dom va klara med det drog de ut i lekstugan och slängde bokstavligt talat ut allt som gick att kasta ut genom fönstret på lekstugan.jag hade aldrig accepterat att mina barn gjorde så hemma hos någon annan. dom fick städa upp efter sig men dotterns lego är ju svårt att bygga upp igen. hon blev jätteledsen. tappar lusten att bjuda hem folk. ska man behöva ta undan det man är rädd om? vet att det bara är barn och känner mig just nu som elaka häxan... medans mammorna typ inte säjer något. ursäkta det tråkiga inlägget men jag är så trött att jag bara vill gråta.
    Vet du? Du är inte ensam om att känna så. Jag har lärt mig att när det kommer andra med barn hit så försöker jag snällt säga till så att föräldrarna märker vad ens regler är. Inte lätt att gå en balansgång mellan ens egna regler och hur andras barn ska vara. Och visst blir barn vildare när de är flera som är med, men rätt bra går det att styra dem snällt bara man säger till. Först de senaste åren jag vågat säga ifrån, innan grät jag när de gått hem
Svar på tråden Vita hem del 5