Vita hem del 5
Kajsa så fin! Du har också fått den lite vågig i kanten som VSM, vad gjorde ni?
Kajsa så fin! Du har också fått den lite vågig i kanten som VSM, vad gjorde ni?
VSM: Kan trösta dig med att jag hade storstädat och så kom den här:
Och spillde ut alla leksaker över hela golvet, tog fjärrkontrollen till tv:n och slängde den i golvet (den har jag inte testat om den fungerar ens) och när hon sprang och gömde sig så drog hon ner en blomkruka i farten, så jag har städat två gånger hittills idag och så har hon mage att se så glad ut!
Smajla det stämmer ju, din blev också vågig. Tycker det är så fint!
VSM: En öde ö vore inte så dumt!
Jag tycker det är ganska lyxigt i år, nu har ju mannen nästan bara sitt vanliga jobb + juniorhockey tränare. I några år hade han sitt vanliga jobb plus att han tränade första laget, vilket betydde varje vardagskväll träningar och varje helg matcher. Inte många timmar han var hemma.
Men det är de små sakerna man måste göra till roliga saker, en extra kram, lite extra omsorg när man ser att den andra är trött, redan små saker som att komma med en macka utan att den andra frågar osv. Sånt som inte krävs så mycket av en men som ändå visar att man bryr sig. Stjäla sig en liten stund då och då var man bara sitter nära i soffan och myser osv...
Anton: Vi har 3 år och 8 månader mellan de första två sen är det nästan 7 år mellan tvåan och trean. Jag har tyckt det varit skönt med lite mellanrum, men å andra sidan har jag haft jobbiga graviditeter och vetat om att jag inte skulle ha klarat av att få barn tätt.
Jea: Hjälp människa hur du jobbar! Hinner du alls med dig själv?
Godmorgon förresten!
Sov länge idag, Ida vaknade nog till vid 7 men jag orkade inte stiga upp på en gång och nästa gång jag tittade på klockan var den 8.20! Tydligen somnade vi om båda två.
Idag ska jag till stan när mannen kommer hem från jobbet, jag ska försöka vara en härmapa, vill göra strutar som juliah och så en julgransmatta. Så sugen på att pyssla när ni visar en massa fint hela tiden
Lycka till nublu!
Att jag inte kan komma ihåg allt i ett inlägg....
Hotellfrukost.... drömmer mig bort och försöker att inte höra min kurrande mage..