• LCroft

Vita hem del 5

Kajsa glömde ju säga att fast jag gillade din svarta vägg så blev köket lugnare med den nya vita färgen Som sagt, alltid ett säkert kort!

• LCroft

Kickan såhär utan mellanslag

: - )
    : - D
    : - (
    ; - )
    : - p
    : - [

• LCroft

knyttis härliga bilder direkt från morgonen!

• LCroft
    Sitter och klurar på om jag ska skriva med vit eller svart penna på zinkskyltar? Förslag?
  • LCroft
    Värsta Supermamman skrev 2007-10-30 08:26:20 följande:
    Godmorgon!Inne en snabbis, har barnens kusiner här. Fem barn leker jage i vardagsrummet och snart kommer någon att slå sig.D&T julnummer var väl rätt likt det som var förra året? Det kändes så. Gillade faktiskt Allers julnummer mycket mer.Jag har sytt en julkudde till, är grymt stolt över den randiga kanten på kudden. Mest för att jag faktiskt inte kan sy, jag tror att det är ungefär som med matlagning att man kan höfta.Gissa vad det kommer att stå på nästa kudde
    Så duktig du är! Helt fantastiskt fint! Och du kan inte sy? BAH!!!! Men om du inte är nöjda med dem så kan jag förbarma mig över kuddarna
  • LCroft
    malins79 skrev 2007-10-30 08:29:46 följande:
    Sagas nya säng. Hon sover som en prinsessa i denna säng.
    Så fint! Vem skulle inte sova som en prinsessa i den sängen?
  • LCroft
    Karamellfabriken skrev 2007-10-30 08:43:16 följande:
    VSM,Jättesnygg kudde, verkligen. Jag gissar att det ska stå "NATT" på den andra .*sömnbrist*Här är en bild på fönstret, färdigmålat och grått.www.familjeliv.se/krypin/karamellfabriken/gal...Det blir en inbygnadsmikro från Ikea ändå, hoppas att det blir bra.
    Så snyggt!
  • LCroft
    Värsta Supermamman skrev 2007-10-30 08:47:12 följande:
    Lcoft: Tyvärr håller de nog inte så länge att du ska få kunna ärva dem.
    Äh, det tror du bara När skulle du göra om permanenten förresten?
  • LCroft

lasseliten så fint med knoppbrädan

Karamellfabriken: Så söt matta!

Kajsa: Underbart! Vitt kan aldrig bli fel Skönt att det gick bra på rtg med lillan.

Smajla krya på dig vännen!

• LCroft
    Mori skrev 2007-10-30 13:16:59 följande:
    Hihi har varit så där löjligt snäll just. Hittade tre 20-lappar i porten. Satte en lapp i porten att den som tappat en slant i porten kan ringa mig och få pengarna, mot att de talar om vilken tid och vilken summa de tappat 60 kr kan vara mycket pengar för någon!
    Så gullig du är! Och det är inte att vara löjligt snäll utan att ha ett gott hjärta!
Svar på tråden Vita hem del 5