• juliah

Vita hem del 5

Godmorgon!

Idag ska jag städa under trappen där allt möjligt samlats på hög. Var lite taktisk igår kväll, slängde ut allt i vardagsrummet så nu MÅSTE jag ta tag i eländet!

Är beredd att hålla med om att tiden jag spenderar framför datorn kunde användas till så mycket annat. Men som malins säger, det är också en form av social kontakt för mig som är hemma och inte har några vänner hemma med barn (emmasa förstås men hon är en tröttis just nu)
    Men fl är många gånger alldelels underbart, nu har vi tex lyckats få tag i en rörmokare, tack för det Maria

• juliah

Lcroft, då tar du barnen samtidigt ?Skrattande
    Klart ni ska ha enb sån, renskinn på bänkarna blir mysigt!

salmiak, ett stort GRATTIS! Vilken klass, ett vikariat, hur länge?

• juliah

Lcroft, jahaaa, fanns det fler. Tänkte på kåtan jagSkrattande

Jag vill också bo i Finland (ibland iallafall), längtar så ohyggligt mycket dit...det var två år sedan sistLedsen

• juliah

knyttis GRATTIS! Kan förstå din totala lycka, vill se många bilder från alla vinklarSkrattande

Roligt att du saknat min blogg!

• juliah

Salmiak, å vad roligt med en "uppenbarelse" hihi. Det har jag också fått ang. tvättstugan! Äntligen känns det helt hundra för mig i huvudet!

Vi har en Kronan vagn!

• juliah

lasse, och jag tycker utan...förlåt *fniss*!

Apropå uppenbarelser så har jag hittat till två fantastiska bloggar idag, ni har bergis redan sett dem men jag länkar ändå. Jag dog nästan när jag såg dem, till 100 min smak...
    Helt fantastiska!

• juliah

mimma, jag har en svart Skip hop expo. Är supernöjd fortfarande två år senare och med två barn.

• juliah

Maria, å din satckare, det går inte att dölja med tavla, möbel?

Svar på tråden Vita hem del 5