Vita hem del 5
AdamamaJag blundade också från det att vi satte oss i bilen...
Och jag hade också velat hinna med bedövning.
AdamamaJag blundade också från det att vi satte oss i bilen...
Och jag hade också velat hinna med bedövning.
karamellfabrike, fy så dåligt! Då får de allt skynda på med ett nytt skåp!
gemelli, jag hann bara med att väcka maken som somnat om efter vattenavgång (ja ni förstår att han inte alls förstod ett dyft), ringa efter barnvakt, och fixa i ordning med välling och blöjbyte på Noell. Det tog ca en timma, sedan en timma i bilen till bb och därefter 15 minuter tills Elle föddes!
gemelli, kan tillägga det att jag inte hade några värkar, inga känningar, ingenting innan vatten gick vid halv fem på morgonen. Sedan satte de igång.
AdamamaDet gör du ta mig tusan rätt i, vilken pina det är att inte få smärtlindring...
adamama, alltså vi hann ju inte få hit ordinarie barnvakt utan var tvungna att ringa till närmsta granne, kanske kan vara en lösning?
Din BM har nog väldigt rätt...så fort jag blev inrullad till mitt rum så satte jag igång att föda...åå, blir lite känslosam nu
Åter till inredandet, ni med tvättstugor, har ni maskinerna på varandra? Nu påstod min käre make att det tydligen ska vara bäst...förstod inte varför. Då förlorar jag ju värdefull bänkyta att stå och vika på.
Ja alltså jag vet inte alls vart han fått det ifrån? Nej, mina ursprungsideer får inte ruckas på nu, det är redan för mkt kompromissande för min smak vad gäller tvättstugan
Lcroft, du var mig en snabb en. Rätt skönt på ett sätt men jag har två vitt skillda förlossningar att jämföra och när det går så snabbt undan, ja då hinner man liksom inte riktigt med. Det tog väldigt många dagar för maken att smälta det hela...
frupuffen, mina tankar går till er idag!
lasse, vad beställde du från cosas?
Boken är jättemysig!
Tack för svar ang.tvättmaskinerna. Det verkar ju urknäppt att ha dem ovanpå med andra ord om plats finns!
knyttis, nej, jag blundade hela tiden och försökte andas genom värkarna som avlöste varandra...trodde att jag skulle dö
gemelli, hihi, nja, om jag får skippa det där innan då. Krystningarna och känslan av att få sitt barn på bröstet...jaaaaaaaaaa, igen igen igen
Så helt omöjligt är det inte att det blir en trejde framöver!
lasseliten, åå, ångrar att jag inte köpte skyltarna.
Det var finfina grejor du beställde!