• juliah

Vita hem del 5

Så nu har jag nästan kommit över besvikelsen...

Ville också säga det till dig Salmiak att det låter toppen med utbyggnaden.

gemelli, lider med dig, hoppas det löser sig.

• juliah

mimmi, guuuud vilken fin! Du är enormt duktig! En sån vill jag ha!

• juliah

mimma ska det ju stå, föresetn,får du tag i billiga omålade hästar där du bor? Var i nusnäs och köpte givetvis bara en som blivit vit. Måste nog ta och göra en liten tripp till vackra dalarna!

• juliah

Mhow, lider med dig, hoppas du blir bra snart igen!

För att trösta mig själv lite (finns alltid anledning till shopping) så blir det en beställning från isabella smith ikväll, vad får jag inte missa?

• juliah

mimma, ja jag vet,jag har både den täljda och hade en av din variant som jag inte vet var den tagit vägen.

Mamma åker till dalarna snart så då får hon handla till mig. Ska inte norpa din ide utan ha till Noell som älskar hästar, han har fått in riktigt grymma hästgnäggningar nu!

• juliah

Härligt att ni tagit rast tjejer! Väl värda det vet jag!

Jag är verkligen sugen på en tripp både nedåt i landet och till dalarna. Och jag är givetvis er personliga guide om ni kommer till sthlm!

Vi har ju en pyttemini liten hall i gästhuset, klinkers läggs idag (samma som i tvättstugan) och så ska det upp plank på den rätt smala väggen där kläder ska hängas. Maken fick fria händer så det ska bli spännande att se om det blir liggande, stående och hur breda/smala plank han väljer.

• juliah

Agnes, jag skulle verkligen vilja pricka in den utställningen!
    Smultron och glass, min förra beställning gick på 200 danska tror jag. Men nu är vi två som delar (jag och emmasa)Glad

• juliah

adamama, oj...jag är hemskt ledsen men jag har inget vettigt att komma med alls just nu...
    Ska fundera lite.

• juliah

Godkväll!

Jea, jaa det var rätt bild...*muttrar*. Skrattande Jag som tyckte att det var söta men så blev jag osäker och tänkte att jag kanske var ute och cyklade, vilket jag tydligen varSkrattande!

Här har inget vettigt blivit gjort, slösade typ alla mina shoppingpengar på Ica, roligt värre...

Salmiak, å så roligt, vill seee!

Svar på tråden Vita hem del 5