karamellfabriken, jättefin lampa, lider med dig...du är absolut ingen bov, det kan hända vemsomhelst. Rena rama turen att jag inte åkt dit vissa stressiga stunder i bilen med två små.
busan, röstar på nr 1.
Lynn Ska försöka sammanfatta mig kort. Vi har bott här i snart tre år, ett år utan barn. Vi bor verkligen ute på landet men har ändå nära både till affärer och kommunikationer vilket var en förutsättning för mig som bott i sthlm:s innerstad. Något stort socialt nätverk har vi inte alls här. Emmasa här på fl är den jag umgås med och hon har en liten kille i samma ålder som min.
Vi behöver inte planera några matinköp då det tar max fem min med bilen till en superbra Ica butik! Vi har två bilar, annars skulle jag nog känna mig aningen kvävd. Jag vill kunna åka närsom utan att behöva anpassa mig till bussar, tåg.
En hel del skjutsande lär det bli, både till dagis och kompisar. Fördelar, nackdelar, ja du vet ju. Inget boende är helt perfekt. Men känslan av en egen trädgård där man kan göra vad tusan man vill, skogen inpå knuten, lugnet och slippa ta hänsyn till grannar, DET är faktiskt väldigt skönt. Men allt har sin tid och man vet aldrig vad som händer...
Jag tycker att huset ni kikat på är jättefint, och du, det är inte värre än att man flyttar om man inte trivs!