Vita hem del 5
malins, japp det är kedjan som du ser på bilden. Jag tog det där med smyckesköp i egna händer
malins, japp det är kedjan som du ser på bilden. Jag tog det där med smyckesköp i egna händer
lasseliten,japp,sover som en stock
busan,trevligt att vara saknad Ska bli skoj att se ditt smycke!
Tack söta Lasseliten! Ja hon sover hela nätterna med undantag för två matstunder, känns väldigt skönt!
Jag sitter och har ångest över tvättstugan...vissa stunder önskar jag nästan att man inte brann för inredning SÅ mycket som man faktiskt gör. Jag är så rädd för att välja fel och bli missnöjd.
Gemelli, äsch, gamla vanliga. Golv, diskho och bänksiva. Knoppar eller handtag orkar jag inte ens tänka på...Jag är livrädd att det ska se för "hårt" ut med både svart golv och svart bänskiva. Maken vill ha stenskiva, jag känner att laminat duger bra för mig...
Jag får ont i magen av det här. Jag vill kunna känna att det är ljust och sött i tvättstugan. Samtidigt som jag vill kunna ha den lite mer "elegant".
Velar mellan enkelt eller dubbelt ho i orslin. Vill ha dubbelt men det ser väl läjligt ut i den där lilla tvättstugan.
Skit också, lasseliten, gud så snyggt. Men nu belv allt bara värre, jag ska visserligen inte ha så många skåp men jag som varit fats övertygad om ståt blev nu ÄNNU mer förvirrad, ädel är ju så fint. Men vi har ju det i köket...hjääääälp!
Lasse, vad är det för bänskiva ni har?
Nu blir det dubbelt handfat bara för att jag såg er, snacka om att inte ha ngn magkänsla alls själv
gemelli, Tack för den du, nej men ärligt, jag ska till Ikea på lördag så då ska jag kolla igenom allt mycket noggrant men ståt blir det nog...kanske....
lasseliten, tack...men just nu känns det som att min magkänsla är obefintlig, känns helt hemskt att vara så velig...dubbelhon är iallafall allra mest praktiskt. Vi får se...
tjenixen, tycker inte att våra väggar ser dammiga ut alls. Estetiken går först här hemma i de flesta fall men som sagt, de är inte dammiga alls och skulle de vara det så får man väl ta en omgång med vippan eller dammsugaren, svårare än så är det inte!
gemelli *asg*, scott sprit ! Scotch Bright typ? Det finns en med ljusgrön sida som funkar på emalj! Men var köper du super 10? Jag hade en liten dunk för an herrans massa år och jag minns att den var bra...
gemelli, tackar! Det ska inhandlas!
Nu har jag tröstshoppat lite på Cosas bara för att döva min beslutsångest
Ska se om jag kan länka.
mori, Nu säger jag tvärtemot lasse, låt de vara som de är nu *fniss*