• juliah

Vita hem del 5

Adamama, jaaa men du vet att jag lider av tvättomani och tvättar och byter lakan med skydd oftaSkrattande...så nu har jag ett vitt, ett vit/beirandigt och ett rosa!

Karamellfabriken, sådär är det ju jämt, usch...vet inte riktigt vad det skulle kunna vara värt men nog tusan är det rätt mkt med tanke på de fel som det hade!

• juliah

En liten OT fråga till er med barn i mellersta sverige. Nu är hösten här, vad har ni för skor till de små? Usch, jag är så dålig på sånt här...
    Köpte ett par höstskor nyss, rätt grova låga i skinn,Kavat. Tänkte att jympadojor blir så blöta om man råkar hamna i blött väder utan stövlar...
    Noell har så bulliga fötter så det var liksom de som kändes bäst, trots att de kanske inte var de snyggaste skorna jag sett direktSkrattande

• juliah

gemelli, går ner och mäter...

karamell, det verkar vettigt!

adamama, hihi...ja och så vill man ju liksom byta och variera sig lite...

• juliah

gemelli, kolla, annars köper jag till dig eller så ber jag mamma svänga förbi där på fredag morogon när hon passerar Haninge. De verkar verkligen prisvärda, det vita var inte på erbjudande men kostade väl en hundralapp mer...

• juliah

Gemelli, jag kan fota lite senare, nu ska här sussas barnGlad
    Vi hörs av och kollar läget sen om ni ska hitåt eller om du behöver lite shoppinghjälp.

Malwa, missade ditt inlägg, lider med dig oerhörtLedsen

Skorna jag köpte var mer som promenadskor, tänkte att vinterkängor får vänta ett tag till...men vad har ni för skor just nu till era barn? Förlåt för mitt skotjat, jag kan inte riktigt förlika mig med att de kostade 500 spänn och är ..hm, hur ska jag uttrycka mig, mindre snyggaSkrattande

• juliah

Frupuffen,ååååååååå så glad jag blir,och tro det eller ej lite avis...
    Vill också föda barn igen!

Smajla,det var riktigt redigt,en äkta husmor!

Tack för att ni tyckte till om skor,behåller dem till bullfötternaSkrattande
    De är verkligen underbart enkla att få på!

• juliah

jea,tack för tipset,´beställer vinterskorna därifrån.
    Noell har haft både sandaler och vinterskor från Kavat och de har varit super,blev bara så osäker på vilka slags skor man har på hösten...

• juliah

Adamama...vi höll också på att inte hinna sistSkrattande

• juliah

jea, ja nu blev jag så osäker på strlk, köpte 22 men ska mäta ordentligt efter vilan...

gemelli, hihi, nej alltså det var verkligen inte roligt att det gick så snabbt, maken hann vara inne i förlossningsrummet i max 5 minuter innan Elle föddesFörvånad (Han parkerade bilen i lugn och ro eftersom han inte trodde att det var så allvarligt)Skrattande

Svar på tråden Vita hem del 5