• juliah

Vita hem del 5

Jag måste bara få lov att skryta om min kära lilla mamma. Hon har gått ned i tjänst för att kunna avlasta mig (vi har ingen annan som ställer upp)på fredagar så jag ska försöka att INTE städa och plocka utan utnyttja tiden till att just sy och pyssla. Få vara lite kreativ medans Noell rastat och underhålls av mormorGlad

• juliah

Hej hopp alla sötnosar!
    Hihi, det är SÅ roligt att se hur ni ser ut!

sunmaid, vi har superbra ordning i farstukvisten med hjälp av krokar i barnhöjd för barnens kläder, en korg på golvet för barnens vantar osv. Sedan en hatthylla med krokar för jackor och tre korgar ovanpå för ytterligare förvaring. En plastbyggd bänk för skor som inte används, försöker ha endast de skor som används framme.
    Förvaring är A och O, jag börjar faktiskt få till det nu efter tre år här i huset, känns skönt!

• juliah

sunmaid, fin korg på golvet! Där har vi barnens mössor och kepsar.

• juliah

Smajla, så fin! sunmaid, under själva hyllan på hatthyllan hänger det krokar, där hänger handväska och mina skötväskor. Gud vilken skum mening med upprepade ord...

• juliah

Pärla, TACK för tipset, jag bara måste göra små prinsesshjärtan till Elles dop, perfekt!

• juliah

Ok, hmm, vad är jag bra på då...Fundersam
    Tecknar också men gör det alldeles för sällan tyvärr.

Näe, kan inte komma på ngt...fy vad sorgligt. Jag är en sån som är lite halvbra på många olika saker.

• juliah

lasseliten, ja allt ditt pynt kommer att göra susen, vitvarorna, lite växter osv. Kommer att bli toppen!

• juliah

lasseliten, å så frustrerande...de känner nog också av att man själv blir trött och behöver sin lilla egentid innan läggdags.

• juliah

Sunna, vilken pinglaGlad!

Åå, jag skulle behöva mig en total uppfräschning, håret (ja det som finns kvar efter två täta amningsperioder) blev klippt för ett par månader sedan av makenSkrattande, hyn har inte sett solen på evigheter...suck suck suck...

• juliah

Godermorgon!

Jag har påbörjat pyslandet inför swapen! Skojigt!

Annars så är det städdag härhemma idag.

Svar på tråden Vita hem del 5