Vita hem del 5
NR mår ok, pratade med henne igår
NR mår ok, pratade med henne igår
Ska läsa ikapp imorgon bitti så skriv nu inte på tok för mycket...
Jag behöver smakråd, min vision börjar trasas sönder och samman
Jag hade från början tänkt att ha maskinerna i tvättstugan brevid varandra med ett fint linneskynke som döljer dem.
Problemet är att de sticker ut så det blir svårt att få dit ett skynke...
Jag skulle ju kunna ha maskinerna på varandra men det har vad jag förstått sina nackdelar. MEN då kan jag åtmninstonde dölja maskinerna på ett snyggt sätt.
Praktiskt/estetiskt...? Hjälp mig ni som orkar och bilder finns i bildgalleriet!
Godmorgon alla sötisar!
Missade visst Smajlas bild...
Mig har ni säkert redan sett...
Tusen tack för alla råd (både tvättstuga och skor), jag har "sovit på saken" men inte riktigt blivit klokare av det. Jag tror att jag ska ha maskinerna brevid varandra så får vi väl se om det går att trixa dit ett skynke på något sätt. Om inte så får jag väl bryta ihop och försöka komma över traumat
Salmiak, urfina blev lådorna, vill också göra!
På tal om Ilva så planerar jag en tripp nedåt i landet till våren!
Hjortan, njaaa,jag hakar nog på med att tillhöra den lite större modellen, 10 kilo för mkt just nu...
Ni är såå söta som tycker till och funderar på min tvättstuga. Maskinerna får helt enkelt stå under bänskivan så får vi väl se om det blir ett skynke eller ej...TACK!
Enji, vad tycker du om vårt fasade, kanske inte helt hundra som du tänkt dig?
Ni som suktar efter viat fogar, vi har vita fogar men det ska vara ngt superduperfog enligt maken som är plattsättare. Vattenavvisande och tåligt mot smuts!
Ska kolla upp vad plattorna heter och pris, påminn mig gärma om jag glömmer.
salmiak, abc, böcker eller läsa är fint! Ord på svenska är min melodi!
En liten fråga, är det någon härinne som sytt egna hissgardiner, den varianten med plastöglor och snöre som man hissar med...?
Hur svårt är det på en skala?
Vi behöver gardiner till farstukvisten och det är den varianten jag vill ha, jag vet att Ikea syr men deras linnetyg är inte kritvitt så som jag vill ha.
vsm, ja men det funkar inte, superkonstiga mått på våra fönster, så jag måste sy själv.
Nu får du för övrigt masa dig iväg *säger till på skarpen*!
syltan, ja men du är ju ett syproffs, det är inte jag...
Hittar man öglor i en syaffär? Vad hade du för snöre?
Smultron och glass, tack! Jag har hittat lite olika beskrivningar så du behöver inte scanna in. Men jag har lite frågor. Har hittat två olika linnetyger på stoff och stil, det ena hälften lin och hälften viscose och det andra hälften lin och hälften bommull. Vad tror ni?
Och vad använder man för snöre? Hjälp, blir stressad av bara tanken på detta projektet men nu har jag dragit ut på det för länge (traumatiserad av tältet ni vet)