• juliah

Vita hem del 5

AdamamaSkrattandeSka lägga ditt tips på minnet. I ärlighetens namn har vi inte ens försökt, jag lider nog av separationsångest...sängen står dessutom i vårt sovrum så det blir ingen lång flyttSkrattande

vsp, å så fint och vilken bra text du kom på!

• juliah

Ögonen går i kors, är sååå trött men ville ändå säga det till dig Lcroft att jag tycker plattorna ni valt är jättefina. Enkla att matcha till och ni lär inte lessna, superfint!

• juliah

Nej jag har inte sovit mindre än vanligt alls, vet inte riktigt vad det kan vara.
    Jag måste faktiskt säga det att första barnet=stor omställning, och andra, ja det bara hänger på. Elle är väldigt snäll och enkel att handskas med, sover numera väldigt bra med två matstunder, den första vid 1-2 snåret så jag ska absolut inte klaga.
    Noell har varit så enormt rar och det är pussar och gos hela tiden. Låter nästan för bra för att vara sant men så upplever jag detGlad. Är så glad för att jag har två fina friska barn.

Men visst, stressigt blir det ibland men så är det ju!

• juliah

Skogsstjärnan, vår trädgård är gammal och här blommar det i alla tänkbara färger, tycker att det är fint! Viktigt för mig personligen är att ha en trädgård som blommar från tidig vår till sen höst,mysigt att alltid ha ngt vackert att vila ögonen på!

Sen har jag nog inget mer att tillägga, vår trädgård liknar mest en djungel för tillfälletSkrattande

• juliah

Godmorgon!

himmelbit, supersnyggt!

sunmaid, vad är det för typsnitt, det är ju DEN jag letar efter! Superfint och du, jag gillar att den var ljus. Exakt det färgen vill jag ha.

• juliah

Ahaa, fler som är vakna!

Har nyss betalat räkningarna och nu åker vi snart till Coop!

• juliah

Jo föresten, ska ni ha adventskalendrar för era barn? Jag tänkte börja samla på mig lite smått till paketen redan nu...rätt vad det är så är det snart decemberSkrattande

• juliah

vsm, såklart, här blir det också en kalender!Skrattande

• juliah

Spjälskyddstips! Coop hade fina i vitt, blått och rosa. De färgade var dessutom på erbjudande så det fick bli ett rosa, dryga hundralappen gav jag!

Svar på tråden Vita hem del 5