Vita hem del 5
Jea- nej, nu var du utloggad... är det okej att jag sparar bilden i min egen "murmapp"?
Jea- nej, nu var du utloggad... är det okej att jag sparar bilden i min egen "murmapp"?
Skogsstjärnan- tack för din röst!
Det borde jag också göra ! Tack för all hjälp
Jessan- vilken söt pres du har!
Vad kul att ni gillade länken, inte så mycket grejer där, men lite annorlunda...
lasseliten- jag gillar vägglampan från HD, jag tror att jag har visat den för dig förut... men du letar efter en mer industri?
emmasa- vilken underbar soffa! Precis en sån skulle jag vilja ha... var den i fint skick också?
Du vet vem du kan sälja den till om det skulle kännas som "fel" nyans en dag... ! GRATTIS´, det var ett kap!
Måste erkänna att jag älskar att se på fotboll ! Inte lika intresserad som förr, men en landskamp missar jag aldrig!
Skrämde jag slag på alla nu? Jag lovar att inte skriva fotboll här!
Tack, det tar jag som ett löfte! Är bra sugen på att ringa och pruta på den soffan som jag vill ha... men det är för sent nu, dags att nanna kudden!
Juliah- jag gillar model one mest, men jag tycker att rattarna känns lite plastiga om jag ska vara kritisk... PALen är lite tåligare och har gummirattar! *rattsnack*