Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

Jea- nej, nu var du utloggad... är det okej att jag sparar bilden i min egen "murmapp"?

• mimmi006

Det borde jag också göra ! Tack för all hjälp

JeaJea skrev 2007-09-08 19:27:37 följande:
    jag har lagat mat. Den klarar sig jättebra, men välj en som ska vara ute, lite grövre med stora blanka blad. Jag har en vit  dubbel klematis i också. Vill att det ska vara grönt jämt men blommor ibland. Vår mur är mot norr. (fritt mot väster)
  • mimmi006

Jessan- vilken söt pres du har!

Vad kul att ni gillade länken, inte så mycket grejer där, men lite annorlunda...

lasseliten- jag gillar vägglampan från HD, jag tror att jag har visat den för dig förut... men du letar efter en mer industri?

• mimmi006

emmasa- vilken underbar soffa! Precis en sån skulle jag vilja ha... var den i fint skick också?

• mimmi006

Du vet vem du kan sälja den till om det skulle kännas som "fel" nyans en dag... ! GRATTIS´, det var ett kap!

emmasa skrev 2007-09-08 22:36:51 följande:
    gemelli: Tack, hittade jättefina och dessutom två återförsäljare i min lilla stad. Ska ner och höra med dom om de finns eller om de kan ta in.mimm06: Absolut. Jag ville ha den lagom sliten så den passade med resten av möblerna i köket och det blev perfekt. Tom samma vita nyans. Sååå nöjd.
  • mimmi006

Måste erkänna att jag älskar att se på fotboll ! Inte lika intresserad som förr, men en landskamp missar jag aldrig!

emmasa skrev 2007-09-08 22:06:45 följande:
    Tittar alla på fotboll?
  • mimmi006

Skrämde jag slag på alla nu? Jag lovar att inte skriva fotboll här!

mimmi006 skrev 2007-09-08 22:40:03 följande:
    Måste erkänna att jag älskar att se på fotboll ! Inte lika intresserad som förr, men en landskamp missar jag aldrig!
  • mimmi006

Tack, det tar jag som ett löfte! Är bra sugen på att ringa och pruta på den soffan som jag vill ha... men det är för sent nu, dags att nanna kudden!

emmasa skrev 2007-09-08 22:59:11 följande:
    he, he...jag är fortfarande kvar en stund. Ska komma i håg dig om soffan sviker mig nån gång
  • mimmi006

Juliah- jag gillar model one mest, men jag tycker att rattarna känns lite plastiga om jag ska vara kritisk... PALen är lite tåligare och har gummirattar! *rattsnack*

Svar på tråden Vita hem del 5