Vita hem del 5
Hanna- vilka fynd!
lasseliten- det blir nog bra med glashyllor, bara de ser kraftiga ut! Det viktigaste är väl vad som står på hyllan... Mitt perfekta skåp kostar strax över 10 000:- .
Hanna- vilka fynd!
lasseliten- det blir nog bra med glashyllor, bara de ser kraftiga ut! Det viktigaste är väl vad som står på hyllan... Mitt perfekta skåp kostar strax över 10 000:- .
Jag vet inte nåt på nätet, men de finns på Änglaboden i Linköping, om du har vägarna förbi! Hon har en hemsida med hennes namn, kommer inte ihåg om det var "nu" på slutet eller nåt annat...
Jomen, vi har 1000 saker att göra. Vågar inte ta upp det där med hembygge, men man kan göra ett "halvt" hemmabygge och pimpa ett ikeaskåp. Tycker du att 10 000 är för dyrt för ett skåp till badrummet? Jag är så velig... ikeas kommer nog gå på runt 3000...
libero- oj då! Det är lite läskigt, samtidigt som det är kul med bloggen... Kransen är verkligen superfin och jag tror de har haft dem ett tag, så de var nog glada!
Änglaboden ligger söder om stan, i Ekholmens köpcentrum. Jag jobbar nära, så hojta om du vill ha hjälp!
Hade de fått in något nytt på Moster? Måste åka dit igen snart och stilla mitt Moster Mallas- behov !
De små kostade nog 220:-, tror jag. Men jag har inte kollat så noga, det fanns såna som var ca 30 cm i diameter också!
Du låter ju som jag ! Nja, jag tycker att det är för dyrt för ett skåp. Det är verkligen underbart, men man kan få mycket annat för pengarna emellan. Vi är inte rika heller, utan två underbetalda lärare, varav en pappaledig.
Jag letar fönster för fullt! Men jag vill ha ett som är helt och fint, helst med munblåst glas... inte de helt lättaste önskemålen kanske? Hahaha... jag ska nog ta en tur till mormor och kolla om hon har några.
Bea- jag skulle lägga ut det på blocket. Det måste vara bekvämast att allt blir hämtat, det värsta jobbet med tradera är att skicka allt.
Ni är inte ensamma om att ha halvfärdiga projekt. Vi har massor att göra på huset, så vi måste beta av det viktigaste.
Trädgården är en katastrof och vi måste bli klara med övervåningen för att kunna göra den sedan. Bokstäverna gör jag på kvällstid i skolan, det är det enda sättet att få nåt gjort!
På övervåningen har jag: en dörr, lådor, bänk och stol som väntar på att bli färdigmålade. Det är svårt att komma i gång igen om saker bli liggandes...