Vita hem del 5
nej, det är inte lätt att hitta en sjöbod ens för under 2 mille antar jag...
Tycker ni ska flytta hit, två grannar har ute sina hus nu och utgångsprisen är runt 2.
nej, det är inte lätt att hitta en sjöbod ens för under 2 mille antar jag...
Tycker ni ska flytta hit, två grannar har ute sina hus nu och utgångsprisen är runt 2.
Ska genast kolla...
behöver seriöst hjälp nu! Jag har spanat på murar i tre år och kan inte bestämma mig.
Snälla, ge mig råd!!! Valen (hittills) står mellan tre varianter i mitt galleri och vitslammad putsmur:
www.familjeliv.se/krypin/mimmi006/galleri.php
Å herregud! KKKKKÖÖÖÖÖÖÖÖP! Om inte för er skull, för vår *hehe*, så vi får se mer! Var har du interiörbilderna ?
På framsidan och nedanför altanen, mot garaget, så runt halva huset kan man säga.
Vårt hus är rött, vita knutar och har tegelrött tak... muren ska fungera som stödmur, vi måste ha det eftersom huset ligger högt i förhållande till gatan. Inget kul, men så är det!
Putsmur i vitt då? Blir det för stelt till vårt hus, tror du?
Smajla- tack, den tycker jag också just nu! Men jag tycker att det är så svårt...
Var tvungen att dra ur modemet, det kom världens åskoväder!
Gemelli- tack för länken, ska genast kika! Det är svårt att hitta bra inspirationsbilder, så det där var kanon.
korall- tack för ditt smakråd! Jag skulle nog ge runt 100 kr...
LCroft- er mur är så fin! Men vi orkar nog inte göra en sån... (läs: Marcus kommer inte orka att göra en och jag förstår honom). Jag tror att det är under sista matchen man går ner...
Jeajea- menar du att de ska ha 50 för att göra en ny? Det låter helt galet dyrt...
Jag klarar inte av bya eller liknande, jag har tröttnat på det också. Och naturligtvis är det smidigast och billigast ... Har också funderat på storgatsten, men har aldrig sett en. Så ta en bild SNÄLLA! Är den murad med betong? Höjd?
Jea- ursäkta att jag är så sen... har skjutsat Lisa till mormor! Hon älskar att sova över där!
Jättejättefint... så ska vi också ha det. Nu har jag bestämt mig! Hur klarar sig murgrönan? Kan man testa med någon aggresivare variant av klematis också, tror du? Ena muren vetter mot norr, den andra mot väster (men med ett garage ca tre meter framför).