Vita hem del 5
Jag gör mitt bästa i trädgården iallafall ! De här tulpanerna satsar jag på i år:
mimmi-magnolia.blogspot.com/
Jag gör mitt bästa i trädgården iallafall ! De här tulpanerna satsar jag på i år:
Hittade ett skåp också! Älskar svart, kanske får ta att starta en side kick tråd för svart... eller det kanske redan finns en?
Knyttis- är det nåt speciellt du är ute efter? Här har de en del:
www.blaelefant.se/group.asp&sub=6
knyttis- jag tycker att sakerna från Maileg och Anne- Claire petit är så söta, finns bland annat på www.luckylittle.me .
Asken är annars bra, jag gillar när det är funktionellt också! Men jag måste erkänna att jag inte är så mycket för prinsar och prinsessor, jag får en överdos av det genom Lisa, det är bara sånt som gäller!
Är det någon som har sett den fina silverfärgade lampan från ikea som finns på sidan 80 i katalogen?
Den här alltså: www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40063986
Är den fin i verkligheten?
gemelli- vi har byggt ett som sitter på tvättmaskinen, väldigt enkelt och inte så snyggt, men funkar! Dags att stoppa lappar i brevlådor kanske?
emmasa- vad spännande! Jag har också sett en jag tycker om, men den kostar 1500:-... vill du berätta vad du fick ge?
knyttis- vi var också faddrar i somras och då gjorde jag dopskylten. Det kanske vore nåt?
Pärla- vad många citat du har på lager! Toppen!
Ett tips till er som tycker om stjärnor
www.blocket.se/vi/13329174.htm
Fortsätter min monolog !
Badrumsskåp som jag skulle vilja ha, men jag orkar inte åka till stockholm *lat*
www.blocket.se/vi/13164762.htm
gemelli- har du länkat till den, i så fall har jag missat den ...
Jag skrev häromdagen och berättade om flera som har tagit kontakt själva med husägare och sedan fått köpa. Jag hade pratat med en tjej innan, som skrev lappar för två veckor sen och skrev på kontrakt veckan därpå! Snacka om flyt...