Inlägg från: Skogsstjärnan |Visa alla inlägg
  • Skogsstjärnan

Vita hem del 5

LCroft skrev 2007-09-29 12:02:11 följande:
    Skogis: Ja, det borde vi göra, så kan vi sitta och inreda om hela krogen samtidigt
    Hihi, ja jag brukar inte kunna göra annat då jag är ute på restaurang osv Helst skulle jag vilja måla om typ alla ställen jag kommer på!!!
  • Skogsstjärnan
    LinaoMatilda skrev 2007-09-29 15:13:44 följande:
    Hej.Jag skulle behöva lite åsikter om ett skåp.riemun.huuto.net/auctionimages/8/7a/ec884f3a0...Kan
    jag ha det i badrummet? Det är ju eg ett skåp för kastruller i köket.
    Men det skulle passa oss perfekt i badrummet. Lite bordsyta att ställa
    saker på och plats för handdukar. Vad tycker ni här i vita hem? Tacksam för ärliga åsikter
    Jag ska vara ärlig...

Jag tycker det passar KANON i ett badrum
  • Skogsstjärnan

lillvilda: Vad är adressen till bloggen? Hoppas få kika in, för din beskrivning om vad du drömmer om låter som mig

Säg HUR ska jag kunna hålla mig från att inte baka en kladdkaka ikväll???? Jag har suktat SÅ länge efter en, och nu har liksom hjärnan hakat upp sig på tanken Jag får inget annat gjort än att tänka KLADDKAKA KLADDKAKA KLADDKAKA

Snälla ni, HINDRA MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Skogsstjärnan

Smajla: Hihi, tack

Lcroft: Tur att jag inte gillar annanas i kakor då

• Skogsstjärnan

Vill bara berätta en sak. Minns ni igår hur eländigt min son mådde?

Nu ikväll är han som vanligt igen Han åt till och med massor med gröt utan att tvära. Och DET är ett BRA tecken!!! Han strålar som en sol och är på bra humör

Är så glad så glad för hans skull och att han inte har ont

• Skogsstjärnan
    juliah skrev 2007-09-29 19:38:50 följande:
    Skogis ååå så härligt! Är glad för er skull.peak, usch och fy vilken hemsk chef. Det är väldigt ledsamt att bli av med sitt jobb, jag vet hur det känns (blev av med min under första graviditeten)Bea, mitt i prick Jag tror att jag dessutom virkar med öppen mun, koncentrerad till max!Era helger låter så mysiga, bak, pyssel, storkok...Idag
    har vi varit på kalas, korgen blev väldigt uppskattad. Svängde förbi
    Nacja byggnadsvård och köpte porslinsknoppar till tvättstugan.
    Tack Trevlig dag du haft! Och korgen var fin, så jag förstår att den blev uppskattad Har ni mycket kvar på tvättstugan? Hur blev det med vattnet?

Peak: Vilken skitchef
  • Skogsstjärnan

juliah: Oj!!!! Och vet du vad? Inte för att jag vill göra dig ÄNNU mer orolig... men jag tittar precis just nu faktiskt på byggbilder från ifjol, och då har jag vårt hus i vinterskrud 29.10. Och då är det inte första snön, utan andra... Första gången snön kom var väl i mitten av oktober då...

Men då ska vi ju komma ihåg att det var ju typ den enda snö som kom också

Förstår om du är ledsen över det. Håller tummarna för att det löser sig!!!

• Skogsstjärnan

Ryms inte tvättmaskinen i huset då??? Är det HELT omöjligt?

Jag tycker verkligen synd om er!!!

• Skogsstjärnan
    malins79 skrev 2007-09-29 19:57:51 följande:
    Hoppas han får fortsätta att må bra!Det är väldigt jobbigt att ha sjuka barn.
    Tack Ja, man skulle ju göra allt för att byta med de små liven
  • Skogsstjärnan

knyttis: Så fin *avis* Får man fråga vad den kostade

Svar på tråden Vita hem del 5