Vita hem del 5
jag är inte irriterad på riktigt... jag tyckte att den var underbar!
Jag vill göra en sån också, men vet inte vad jag ska ha den till. Hugo
är lite för stor för den...
Klart vi vill VSM!
OJ vilket jobb
Kajsa: vad fin
Såg ni på Första andra och tredje? Ett precis likadant baktråg som Ernst ropade in köpte ju jag i höstas. Lika ljust och fint, men mitt var lite större Längtar tills det får flytta in i vårt kök. Då ska det bli fruktfat
OJ vad ni skrivit på EN ynka dag! Igår var ni på sidan 1125 och nu på 1164 Vet ni om det
Inte en chans att man ska hinna läsa allt kanske någon vill göra en kort resume?
Vill bara säga att jag HÅLLER MIN TAPWELL KRAN I HANDEN! Det var ju lite krångligare att beställa än vad jag hade tänkt, men nu är den här
Vi har varit och uträttat massa ärenden efter jobbet idag. Bl.a. beställt mitt drömköksbord och beställt lås och handtag etc. till alla dörrar. Handtagen blir gammaldags inspirerade och liknar "handtaget" på min älskade kökskran. Ni vet säkert hurdana jag menar. Och köksbordet är 1m brett och 1.80 m plus 50 cm, alltså 2.30 m långt. Och två kryss uppe på stolarna. Vita såkart
Imorgon ska jag på kurs och efter det in till stan och shoppa mera inredning Blir kul, för jag har typ 7-8 mil dit, så det är inte ofta man åker dit utan barn
Hej på er!
Det är bara att konstatera att jag inte hinner med här längre. Inte ens i närheten
Får väl återkomma då jag blir pensionär Appropå det, idag började vi pensionsspara i fonder. Har tänkt på det länge, men det har inte blivit av. Pensionssparar ni???
Tänkte visa er en lampa som jag hade tänkt ha som vardagsrumslampa. Med el förstås. Men nu då jag har hem den blir jag tveksam... vad tycker ni? Och som ni vet så tål jag kritik
Den är större än vad den ser ut på bilden, typ 27 cm i diameter.
www.familjeliv.se/krypin/skogsstjarnan/gallery/phpvtumhe.jpg
Kajsa M skrev 2007-10-11 17:56:31 följande:
Kul att ni gillar lampan. Jag lider av en stor sjukdom, BESLUTSÅNGEST!
Jag kan tycka en sak är jättefin och sedan ändrar jag mig. Och så ändrar jag mig igen och igen och igen
Lampan är från Indiska, inte Blossom.
just ja,
grattis grattis grattis grattis grattis grattis
grattis grattis
lcroft!!!!!!!!!!!!!
(det går inte så bra att skriva fina grattis inlägg med en son i famnen som gallskriker och vill att jag ska rita....) återkommer
mimmamum: Försökte leta, men jag hittar inte. I en ikea kökskatalog jag har står det bara väghylla med glaslådor... och det hjälper ju inte så mycket
Bea: Vad fräckt av din rektor! Kul med vinprovning! Ovana jag blir full av att bara skriva ordet. Nästan Länge sedan jag druckit vin. Midsommar tror jag
Den KANSKE heter Förhöja. Det heter i allafall trälådorna ser jag nu.
Värsta Supermamman skrev 2007-10-11 20:00:14 följande:
Värsta Supermamman skrev 2007-10-11 20:06:07 följande:
Värsta Supermamman skrev 2007-10-11 20:09:10 följande:
Anton2005: jättefint hem
VSM: Ingen fara