Vita hem del 5
Nu efter att vi visat bilder på oss själva vill jag veta mera! Vad är du bäst på utöver heminredning?
Nu efter att vi visat bilder på oss själva vill jag veta mera! Vad är du bäst på utöver heminredning?
Kul att höra. Glömde visst skriva själv. Spelar piano och sjunger. Det har jag själv inbillat mig att jag kan litegrann, men vad andra tycker är ju en annan femma. Mitt största intresse är ju annars golf. Men det är jag bara halvbra på.
Precis som mimmi så gillar jag också att umgås med killar/män. Va tusan säger man om det maskulina könet i 30-årsåldern? Män låter som gubbar...
Nehej, måste ladda batterierna inför morgondagen då jag ska lära en stackars 3:a pluttifikation.
Nu har vi suttit hela kvällen och ritat på vår utbyggnad. Den blir liksom en fristående byggnad fast den sitter ihop med huset ändå. Hmmm...hur förklarar man?
Det blir ca 40 kvadrat till och ska rymma ett sovrum och en pensionärskuvös.
Vi kommer sätta in hellånga fönster i hörnen och ett stort runt i sovrummet. Uterummet kommer bli mycket glaspartier.
Golven komemr bli golvtiljor. Heter det så? Alltså riktigt brädgolv, vitoljat.
Väggarna i sovrummet ska kläs med hyvlad vitmålad spont. Inbyggda stora garderober, högt i tak.
Vad tror ni? Låter det bra?
glömde förresten att uterummet ska ha en braskamin till kalla höstkvällar.
Gemelli *kram* Hoppas det löser sig för dig!