Inlägg från: Salmiak6 |Visa alla inlägg
  • Salmiak6

Vita hem del 5

Mori skrev 2007-08-29 14:32:39 följande:
    Ni som gör tyghjärtan, vad fyller ni dem med? Har gjort ett hjärta till min ram... Fyllde med toapappaer Ser bedrövligt ut, knöligt och dant.
    Jag fyller med kuddfyllning. Hade en kyudde som jag inte använde och öppnade den.
  • Salmiak6

VSM

Va irriterande. Försök reklamera den, inte säkert det går när du målat den. går den inte att knöka till så den hänger rakt?

• Salmiak6
    sunmaid78 skrev 2007-08-29 17:14:03 följande:
    skit snyggt Varifrån kommer lådan? Skulle passa på Josephs rum med såna där
    Värsta Supermamman skrev 2007-08-29 17:20:51 följande:
    Galet fult!! Det hängde liknade gardiner i vårt vardagsrum när vi var på visning. Ägarna frågade om vill ville köpa dem, ångrar mig än idag att jag inte gjorde det.. eh inte!Salimak6: det går inte, jag har försökt. Får hoppas på att maken kan fixa det. Lådan blev superfin! är det en Ivar?
    Det är en ikea låda, men den heter trissa. kostade 100-lappen.
  • Salmiak6

Jaha man kanske skulle redigerat sig lite
    Tror du är så söt i verkligheten också!

Fotograf Karlander skrev 2007-08-29 20:08:07 följande:
    Här e jag i redigerad form  Annars ser jag förskräcklig ut
    Värsta Supermamman skrev 2007-08-29 20:06:03 följande:
    Åh, vad du är söt samiak6! Ser ut som en liten älva!
    En ÄLVA? Det har jag aldrig hört förr. *fniss* Men tack !
  • Salmiak6
    Värsta Supermamman skrev 2007-08-29 20:13:27 följande:
    Ja, du ser snäll och vän ut. Det är en jättekomplimang eftersom jag alltid har önskat att jag såg liten och älvlik ut. *inte klumpis och stor, som jag gör*
    Ja men då får jag buga och bocka1 Eller niga kanske för det är väl så Älvor gör *fniss*
  • Salmiak6
    NyfikenRosa skrev 2007-08-29 20:18:33 följande:
    jag är också intresserad av julswap!
    Då anmäler jag dig också.
    mimmamum skrev 2007-08-29 20:22:19 följande:
    Vad söt du är Salmiak! Vad lustigt det är, ni ser inte alls ut som de personer jag tänkt mig! Man skapar ju en bild i huvudet, men nu är jag förvirrad!
    Nej man sitter och snackar dag ut och dag in med folk som man aldrig har sett. och sen när man ser en bild så blir man helt klart förvirrad! hur hade du tänkt dig mig då?
Svar på tråden Vita hem del 5