Vita hem del 5
hallå!
Har SWAP-tråden tagits bort helt och hållet?
Jag har fått en varning om den att det inte är tillåtet att utbyta byteshandel.
hallå!
Har SWAP-tråden tagits bort helt och hållet?
Jag har fått en varning om den att det inte är tillåtet att utbyta byteshandel.
Ja det gav de som förslag också. Hur gör man?
Värsta Supermamman skrev 2007-09-19 13:48:59 följande:
måste man ha PLUS för att starta en blog här?
JA TACK!!!!!
Värsta Supermamman skrev 2007-09-19 14:09:06 följande:
Juliah
sylt
Salmiak
himmelbit
Korall
Smajla
Mori
Beatrize_74d
Lasseliten
mimmamum
Birks och kalles mamma
Värsta supermamman
JeaJea
Nyfiken Rosa
MariaV
Knyttis
TAck! Det funkar!
Värsta Supermamman skrev 2007-09-19 15:57:54 följande:
Hej alla!
Har suttit här och läst i över en timme för att läsa ikapp. *pustar ut*
Och inte en sportsmössa att jag kommer ihåg allt jag ville kommentera. Stressen tär på minnet vill jag lova. Glömde till och med min dotters FÖRSTA utvecklingssamtal i skolan igår! Och jag som själv är lärare!!! *ojojoj*
Väljer därför att inte kommentera alls så blir ingen favoriserad och ingen glömd. Men ger er alla som behöver en STOR KRAM!!!!
Har börjat mitt lite nya liv! Ska ta det lugnare! Har faktiskt lyckats i två dagar. Inga stora projekt på g, bara småsaker. Det klarar jag av. Ska inte pyssla mer, lägger ner den verkstaden för ett tag.
Tänkte däremot shoppa lite nytt för att få lite mer höstmys och kasta in sommaren i gareroben. Det ska bli lite nya gardiner, påslakan och kuddar i sovrummet och någon ny kudde till allrummet.
Tvättstugan har fått sig en ny gardin. Ska plåta senare.
Tack skogsstjärnan!
Men HJÄÄÄÄÄLP MIIIIIGGGGG NUUUUU, innan jag kastar ut en Ektorp-soffa i regnet!!!
Jag får baske mig inte på överdraget hur jag än försöker. Har redan spräckt en söm. Det är för litet helt klart! Har tvättat det i 60 grader. Rent är det men det finns inte en chans att få på det. Vad gör jag?
ringer just nu ikea kundservice...
de tycker att jag ska komma in med det, men jag har ju inget kvitto kvar...
Hon sa i kundtjänst att jag nog måste ha kvitto. Men alltså, det finns inte en chans att få på det. Det är fööör litet. Så svårt ska det inte vara att få på det.
Har bara 5 minuter till IKEA så jag ska åka dit redan nu.
Fortsättning följer...
Är tillbaka från IKEA.
Kommer in med överdraget i en kasse, inget kvitto och inte ens alla delarna som hör till. Säger att det har krympt och inte går att få på. de ringer upp till vardagsrumsavdelningen och frågar om de hört fler som har haft samma problem. Inte! Men ändå, jag fick ett nytt, utan tjafs! Åhhh, va jag älskar IKEA ibland!
Precis! De behåller ju mig som kund efter detta. (kanske de hade gjort ändå men...)
Och det bästa av allt är ju att jag nu har extra dynklädslar att byta med!
MichaelaW
Tack för dina ord! Tråkigt att höra att du mått så dåligt! Men skönt att höra att du mår bättre! Det är läskigt vad stress kan påverka oss negativt. Jag har ju själv sett detta på nära håll, min mamma blev utbränd för 4-5 år sedan. Hon gick rakt in i väggen. Personlighetsförändringar och mkt mediciner. Hon är fortfarande en helt annan människa än den mamman jag växte upp med. Allt på grund av jobbet. Dyrt pris att betala för den lönen.
Idag bröt ett gräsligt halsont ut på mig. Har kännt att ngt varit på gång hela veckan, men det är ju först när man lugnar ner sig som det kommer. Men det är inte hela världen.
Skogsstjärna
Mkt älgolyckor nu! Min kompis´kompis ligger i koma efter en älgkrock för 2 veckor sedan. Han verkar inte vakna. Fruktansvärt tragiskt. Småbarnspappa och allt.
KÖP! Vilket pris! Ska också till hemtex imorgon och köpa ett till min 2-åring! Tack för tipset!
VAd menar du?
MalinS79
Är du från gnosjö? Jag vet inte vad han heter, det är min kompis kompis som jag skrev. Vilken årgång är du? Du kanske känner min kompis som är från gnosjö?
Enji
Oj, ja just det! De brukar börja i slutet av september.
Åh! Pucko! Det kunde jag ju kanske räknat ut om jag varit lite vaken! *gapskratt*
Nej då känner du nog inte Cissi, hon är äldre och flyttade därifrån för många år sen.
Men usch va det är hemskt med såna olyckor! Mår dåligt när jag tänker på hans fru och barn även om jag inte känner dem.
malins79
Ja och till råga på allt fick hennes (Pers frus) pappa en hjärtinfarkt och fick åka ilfart till linköping samma dag.