Inlägg från: Salmiak6 |Visa alla inlägg
  • Salmiak6

Vita hem del 5

Betti
    Det låter som om det kommer bli riktigt fint!

Juliah
    Jobbigt att gå och inte veta hur det blir med vattnet! Skönt att barnen är piggare idag!

Karamellfabriken
    Visst är det svårt att acceptera att man åldras. Men jag säger som juliah: Det kan vara riktigt fint med grått hår. Min mamma som egetnligen har kolsvart hår, blev grå redan som 30-åring. Alltså helt grå då! Och hon har en jättefin silvergrå, men hon färgar över det hela tiden. Hon sa att hon skulle sluta när hon fyllde 50, men hon känner sig fortfarande för ung för att vara gråhårig.

emmasa
    *kramar om*
    Och vad kul med köns UL. Det fick vi inte här i jönköping. Hoppas ni får bra bilder idag!
  • Salmiak6
    gemelli skrev 2007-09-12 10:50:54 följande:
    Idag bjuder jag! Har hittat en ny tjej att anställa, hon är kanonduktig med lååång erfarenhet. Och hon tackade JAÄr sååå glad idag...SKÅÅÅÅÅÅÅL
    GRATTIS!!!!
    Va skönt för dig att det löste sig!
    SKÅL!
  • Salmiak6
    Glädje och sorg blandat med härlig inredning idag.

Stor kram till Skogsstjärnan! Vad fruktansvärt! Hade hon familj?

Grattis Lynn, jätteskoj!

Stackars er alla som ligger sjuka en sån här vacker dag!

Smajla jag vill se!!!
  • Salmiak6

Malins79 Besök LAMPLADAN som ligger på kortebovägen på väg mot bankeryd. En ladugårdsbyggnad som säljer mängder med lampor i alla möjliga stilar. Sen finns ju ljusexperten på solåscenter.

• Salmiak6

Tror faktiskt att jag ska sluta blogga och lägga ner vitagrindar. Det är ju ändå nästan bara ni som läser den, och då kan jag ju lika gärna visa bilderna här istället...

• Salmiak6
    Skogsstjärnan

Livet är så otroligt skört! Har börjat inse det på senare tid. Man är inte så odödlig som man tror. Vänner rycks ifrån en så ofattbart fort.

en liten dikt som jag läste om och om igen när min bästa kompis omkom i en cykelolycka när vi var 13 år.Att finnas för någonNär du är trött och ledsen
    och livet blir allt för hårt
    Vill jag hjälpa dig att bära
    det som är jobbigt och svårt

När du tvivlar på allting du ser
    och känner dig ensam och svag
    vill jag få dig att fatta
    det kommer en ljusare dag

När du inte orkar förklara
    och inte själv orkar stå
    Låt mig gråta med dig
    låt mig försöka förstå

När alla andra försvunnit