• LCroft

Vita hem del 5

Grattis Skogis! Försök att ta lite flytande Panadol/Burana och gnugga in tandköttet med, annars brukar Burana vara mera effektivt än Panadol.

Nu har jag äntligen fått planterat lite höst i några krukor, behövdes verkligen Och så håller vi på och bakar kanelbullar med Rebecca, helst hade jag varit ute i det fina vädret men i ett svagt ögonblick imorse lovade jag henne att vi bakar när hon kommer från skolan så det var bara att se glad ut och sätta igång

• LCroft

Skogis: Jodå, fast just nu sover hon. Men faktum är att jag får gjort massor med henne runt omkring, hon pysslar på med sitt och så kommer hon nu och då och vill hjälpa till lite. De har alla varit super lugna som små och sysselsatt sig själva bra. Jag antar jag får igen det i tonåren, Nico kommer jag ihop mig med rätt så bra redan nu ibland och då slår det gnistor runt oss båda två och han är bara snart 12! *suck*

• LCroft

Smajla din stackare, säger som de andra försök hitta på nåt riktigt mysigt och roligt på lördag kväll istället.

Här kommer lite bilder på mina höstplanteringar, är ju inget proffs men lika glad ändå

Höst.JPG  Höst2.JPG

Höst3.JPG Kan inte förstå egentligen varför jag sparat den här lådan, hittade den här i uthuset när vi köpte huset, men jag har bara fastnat för den

• LCroft

Tack Generad

Glömde bort knyttis fin, fina väska här tidigare, så söt!

Skogis: Jag funderar på att beställa hem pizza, har ingen lust alls att göra middag idag, mannen jobbar kväll dessutom så bara jag och barnen hemma. Eller så får de äldre göra middag, det har de ju tjatat om att de velat göra hur länge som helst

• LCroft

juliah helt underbar present!

Skogis vad jag lider med din son

• LCroft

mimmamum: Så tråkigt! Förstår att du haft en dålig dag! Kramar i massor

• LCroft

Skogis: Tycker han om kalla saker? Om du tar iskuber och slår sönder dem i handen med en sked så det blir små, små bitar och ger honom i en liten mugg att själv ta och äta så kanske det lindrar lite för stunden. Hoppas medicinen hjälper, måste ju göra fruktansvärt ont, stackars liten!

• LCroft

Skogis: Jag skulle kunna bjuda dig på ett gott skratt men jag är lite blyg Eller inte bara dig för den delen

Svar på tråden Vita hem del 5