• LCroft

Vita hem del 5

Skogis: Jag har suttit och googlat och försökt hitta, fick två träffar. Men på den ena träffen var det bara en massa badrumsinredningar som kom fram och på den andra så håller de på och ändrar på sin hemsida. Båda sidorna i Finland.

• LCroft

Godmorgon!

Finns det nån bild på sängen med plexiglaset, att det kan ta emot att ens skriva plexi, det är ju som att svära i kyrkan! OskyldigFörvånad Jag har lite svårt att släppa det här att de gått och förstört en säng... och inte vilken säng som helst heller!

Hoppas ni får bra dagar idag trots allt.

VSM: Förlåt jag har missat att du har ont! Stackare, hoppas du fått sova inatt och att det känns lite bättre idag

Nej, nu ska vi strax ut med Ida, bara mamma i huset skulle få andra kläder på sig än nattlinne

• LCroft

Har nån bild på den fina laman i fattigmanssilver från HD? Kommer inte ihåg vad den heter och tänkte visa en kompis.

• LCroft

Nu har ni säkert redan sett den här webshoppen som är under uppbyggnad men jag lägger länken här ändå. Många som har funderat om man kan köpa Lexington på nätet och här verkar det som att man skulle få sen

http://www.hvitavillan.se/

• LCroft

malins: Vilken tur i oturen ni hade!

FruPuffen: Jättefina och roligt att se dig igen

VSM: Ert kök är helt underbart, har sagt det förr och säger det igen Förresten så glömde jag sist att säga om er sons säng, jag hade tagit bort gaveln

• LCroft

Tåfslan: Kokkola har en affär som heter Zinna var de säljer. Stockmans säljer ju också, tänker om ni kör runt och förbi Uleåborg...

gemelli: Grattis till sängen Men det är ju klart det är inte lätt att se på en bild, men det såg ju inte så dumt ut som jag hade trott *håller upp en bok för att undvika flygande föremål*

• LCroft
    sofiemalmö skrev 2007-09-19 14:32:25 följande:
    Hej hopp!Har precis skapat mig en egen blogg....Håller ff på och lär mig hur man gör och är inte så vass än men hoppas det blir bra till slut...www.metrobloggen.se/skapargumman
    Är adressen rätt? För jag kommer inte in?
  • LCroft
    Skogsstjärnan skrev 2007-09-19 15:21:28 följande:
    Mimmamum gör dem!Jag skulle också vilja ha en Undrar vad frakten hit till Finland blir
    Har funderat på detsamma, kanske vi ska ta och beställa tillsammans
Svar på tråden Vita hem del 5