• LCroft

Vita hem del 5

Skogsstjärnan skrev 2007-09-08 19:28:20 följande:
    mimmi: Det var så litet lcroft: men de är båda ganska tunna eller hur? vad är det för tyg? tror det skulle bli kanon till våren, men jag skulle vilja ha lite tjockare till vintern... Försöker kolla på ikeas sortiment, men när jag trycker på grupperna i sortimentet får jag bara fram en tom ikea-sida. Inga produkter syns! Hur gör man????
    Här är wilma: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/50112000 

Här finns nåt som ser lite tjockare ut, har ju inte själv sett dem i verkligheten dock http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/40111968
  • LCroft
    Skogsstjärnan skrev 2007-09-08 19:48:19 följande:
    De är fina, och jag kan tänka mig dem till våren. Men har kört fast på vita linnegardiner till vintern. Har ikea sådana?Och hur fasiken bär du dig åt att få fram produkterna??? Jag får inte det!
    Jag är nog för trött för jag fattar inte riktigt Jag går in på sortiment och klickar mig fram till det jag vill ha Jag vet inte om Ikea har linnegardiner, eftersom det inte är så ofta jag är dit så har jag inte kollat så noga. Kan titta lite senare, håller på och springer av och an och värmer upp bastun. Ungarna har gjort en koja och skrattar och grälar om vartannat, nu ska åtminstone Ida i säng, sen kan de äldre slåss en stund till tills de är tvättade. Usch vad allt blir sent idag, jag vill ha mitt badrum klart så jag kan slänga ungarna i duschen utan att värma upp vatten först!
  • LCroft
    emmasa skrev 2007-09-08 20:01:52 följande:
    Nu är kökssoffan på plats. Den är så otroligt fin och jag är jätteförälskad Längtar nu efter tyget från stoff och stil som ska bli kuddar och dyna. Sen ska lite hyllor och n lampa upp sen kommer bilder.Här är länken till blocket annonsen, där finns det fortfarande en bild på soffan www.blocket.se/vi/13244987.htm hemkörning blev det 1000 kr vilket känns som ett riktigt kap när man är kär
    Så fin och den kommer att bli helt fantastisk med dynor och kuddar i tygerna du visade
    vårsol skrev 2007-09-08 20:03:50 följande:
    Hej alla, minns ni mig? Jag har varit i en inredningssvacka men nu börjar jag återhämta mig och målar lite då och då och idag har jag varit på inredningsshopping, jag hittade mängder som jag önskade mig men inte behövde, och en sak som jag _verkligen_ behövde, nämligen en liten vacker stålburk som jag har i hallen att lägga alla leksaker i. Av någon anledning är hallen husets bästa lekplast men efter att ha läst i jennyshemochharmoni om hallar så kände jag att jag måste göra något åt de ständiga leksaksansamlingarna där... Så här blev det:www.familjeliv.se/krypin/varsol/gallery/phpon...
    Fin!
    Skogsstjärnan skrev 2007-09-08 20:10:17 följande:
    lcroft: NUUUUU ser jag! Bytte från Mozilla till explorer och DÅ fungerar det Detta har retat mig länge, men nu vet jag ju vad problemet har varit!!!
    Aaha! Då fattar jag, jag förstod ingenting
  • LCroft

Skogsstjärnan du gillar inte de i fattigmanssilver som hon har vid Blossom, tror det är HD:s lampor? 2 såna över bordet? Tyvärr fastnade jag inte heller riktigt för den lampan. Och lampor är svårt, jag vet!

• LCroft
    LCroft skrev 2007-09-09 20:54:48 följande:
    Skogsstjärnan du gillar inte de i fattigmanssilver som hon har vid Blossom, tror det är HD:s lampor? 2 såna över bordet? Tyvärr fastnade jag inte heller riktigt för den lampan. Och lampor är svårt, jag vet!
    mimmi006 skrev 2007-09-09 20:56:38 följande:
    Här har de en UNDERBAR tallrikshylla och en lampa som jag tycker är ganska söt www.hemmetsallarum.se/
    Det var den lampan Indigo som jag tänkte på, fast jag har nog inte på klart vad det var för material Skyller på att jag är trött
  • LCroft
    Skogsstjärnan skrev 2007-09-09 21:03:33 följande:
    Tack för era åsikter!!! Jag ska fundera på indigon! Har kikat på den ett tag, men inte tänkt på att jag kunde ta två...
    Om hon inte har 2 vid Blossom så har Harmonie också haft dem, en tid sen jag var sist där nu så jag vet inte om hon har kvar dem
  • LCroft

Ja och vid Zinna i Kokkola har de också haft samma lampa om jag inte är helt virrig, vilket nog är möjligt det med

Nu ska jag gå och sova och sluta svamla

• LCroft

mimmamum: Så mysigt det ser ut! Du är så duktig att fota och hitta på lite nya vinklar

Hanna E: Usch och fy för magsjuka, krya på er!

Svar på tråden Vita hem del 5