Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem del 5

Skogsstjärnan skrev 2007-09-17 20:12:17 följande:
    Nu la jag på begäran några bilder av huset i galleriet. Bara en stund www.familjeliv.se/krypin/skogsstjarnan/galler...Kameran har fått spunk. Tror sonen har trampat på den plus smutsat ner linsen... så det är jättedålig bildkvalitet. Skäms över att visa dem bland alla duktiga fotografer... men men.. så är det!
    vad fint, kommer bli hur snyggt som helst när det är färdigt.
  • Sagalin
    VeroniQa skrev 2007-09-17 20:48:26 följande:
    Nu behöver jag hjälp av er proffs Nån som vet var man kan hitta en tallrikshylla "a la Oliver Furniture"?? Lova att ropa om ni hittar en
    Det finns en del på Blocket, nu vet jag ju inte var du bor men kolla.
  • Sagalin
    Fotograf Karlander skrev 2007-09-17 20:59:05 följande:
    Vad tror ni om detta???Har 2 furu Bokhyllor från Jysk tror jag dom är..Tänkte måla dom vita..Kan man ha dom i sovrummet som avdelare o Gardrob MEN vad ska man ha framför så ingen ser kläderna....???? Hoppas ni förstod
    Något tunnt tyg kanske?
  • Sagalin
    VeroniQa skrev 2007-09-17 21:08:18 följande:
    mmm...har kikat en del där...Bor i Stockholm å där får jag bara 2 träffar när jag söker på "tallrikshylla" men verkar finnas en del i övriga landet,man bor väl på fel plats Tack ändå!
    Kolla in secondhandbutiker, jag har köpt mina på secondhand, en stor för 40kr och en liten för 20kr. Den stora är målad, den lilla väntar på att bli målad den med.
  • Sagalin
    Fotograf Karlander skrev 2007-09-17 21:12:33 följande:
    Super fiffigt...Funderar bara på vad jag ska fästa det i,för bokhyllorna går inte ända upp till taket...
    gardinspiral kanske?
Svar på tråden Vita hem del 5