Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem del 5

Kajsa; vad sa din flicka när hon kom hem, blev hon glad för sitt spegelfönster?
    Tycker det var jättegulligt.
    Snart dags för ditt hem att vara med i Allt i hemmet, eller?!

• Sagalin
    Värsta Supermamman skrev 2007-09-24 20:32:25 följande:
    Anledningen till att jag redan nu tittar på adventsljus är att vi flyttat från en fyra till ett jättehus och vi behöver många nya stjärnor och stakar..

Jag tycker det är fint med vita stjärnor.

• Sagalin
    Himmelbit skrev 2007-09-25 08:14:46 följande:
    Jag gillar Drömhem och Trädgård, men nya numret kommer först nästa vecka (25:e). Annars gillar jag också Lantliv.Vår Pressbyrå har Vakre Hjem men man får be dem lägga undan tidningen pga att de säljer dem så fort. Men jag startade en prenumeration på Vakre Hjem, för att slippa bevaka hela tiden. Jättesmidigt!
    Det är ju den 25e idag...
  • Sagalin
    emmasa skrev 2007-09-25 16:22:22 följande:
    Är det någon som vet vart man får tag på papper till skrivaren som man kan skriva ut på och sedan stryka på tyg?
    Clas Ohlson har
  • Sagalin
    Fotograf Karlander skrev 2007-09-25 17:04:29 följande:
    Ja precis så hette den... 5 veckors leverans på Annika serien....
    Ja, jag såg den med. Ska nog ta en titt på den.
  • Sagalin

Vad har ni för förvaringsmöbler etc till era barns leksaker och alla tusen miljoner småpryttlar?Skrikandes
    Nu har Saga tre plastbackar och ett Skåp från IKEA men jag tycker inte det är det snyggast med backar från Ikea men väldigt enklet när man ska städa. Bara att häva i all bröte
    Vad kan man ha istället?

• Sagalin
    vårsol skrev 2007-09-25 20:54:20 följande:
    Vi har en sån där "trappa" från Ikea, den sväljer inte bara leksaker utan är rolig att klättra på också. Fast inte så fin...En gammal skänk som man målar vit skulle väl vara fint?
    Men då är det ju platsbackar till och jag är lite trött på plast för tillfället, även om det är billigt.
  • Sagalin
    betti skrev 2007-09-25 20:55:22 följande:
    malins79: I Ellas rum har jag en "lådhurts" som är perfekt att häva ner bråte i. www.familjeliv.se/hem/betti/galleri.php inte länka bilden direkt men den syns på bilden där hon leker med lego. Ska köpa en bokhylla snart med snygga korgar längst ner för de större sakerna som lego m.m.
    Ja, den var ju praktisk.
Svar på tråden Vita hem del 5