Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem del 5

Lynn grattis!!! När är det bf i maj?

• Sagalin
    Lynn84 skrev 2007-09-13 13:13:53 följande:
    Tackar sååå mycket! MalinsJa någon gång runt april/maj....som sagt, det är tidigt. Men om någon av er skulle gå in och kolla i min gästbok kanske ni skulle undra varför jag inte sagt något på forumet. Så...det var liksom dax. Men ni ska veta att jag hållt på mig.....!
    vad kul, hur gammal är Colin?
  • Sagalin

Smajla, jag vill se!!!

Salmiak, finns det någon bra lampaffär i jkpg? Funderar på om vi ska till Ikea till helgen och Saga skulle behöva en taklampa till sitt rum. Vi ska köpa den vita Hemnessängen till hennes rum.

• Sagalin
    mimmamum skrev 2007-09-13 18:08:14 följande:
    Nej fy så tråkigt Skogstjärnan! Usch så hemskt!Verkar som att många åkt på en förkylning, är det virus från dagis eller?Kolla in länkarna i denna blogg, jag tycker det kändes konstigt, vad menar hon med ORD-lig? Och julias parantes var inte heller skoj! broarne.blogspot.com/
    Tror hon menar att du skriver en del ord STORA, men Juliahs parantes var ju löjlig!
    Detta måste ju vara en nackdel med blogglivet, avundsjuka tycker jag det verkar som.
  • Sagalin
    juliah skrev 2007-09-13 18:20:47 följande:
    mimma, blandning av att jag faktiskt blev illamående och att jag är sjuk. Har skrivit till henne och nu efter en stunds tänkande så har jag kommit fram till att hon kanske tycker att min blogg är så het och fantastiksk så att den borde kallas för våt istället för vit vad vet jag
    eller ditt planerande av tvättastuga, men känns ändå lite konstig
  • Sagalin
    lillafruluva skrev 2007-09-13 18:40:54 följande:
    lite ot kanske men jag behöver hjälp med ett ordspråk eller liknande!Har köpt en ros till min sons fröken för att hon är så snäll och underlättar det för oss ett par dagar i veckan..(blir en novell om jag ska berätta allt )Ska skriva ett tackkort typ och vill gärna att hon ska förstå hur mycket det hjälper oss när hon ställer upp som hon gör!
    Jag är jättedålig på sånt, testa att googla, eller så kanske du får hjälp av nån annan här.
  • Sagalin
    LCroft skrev 2007-09-13 18:54:06 följande:
    Skogsstjärnan: Usch vad hemskt! Beklagar Nu får ni berätta åt en nyfiken en, vad stod det efter julias blogg? Verkar vara borttaget nu iaf.

Det stod under blogglänkar 

Juliahs vita (våta) dröm

Verkligen en konstig parantes!

Svar på tråden Vita hem del 5