Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem del 5

Om man har ett rum i söderläge ska man då måla med en kall färg typ brutet med svart eller ska man måla i en varmfärg brutet med gult?
    Det kanske inte finns några sådana regler?

• Sagalin

Gemelli, gud vart dyrt.
    Att sedan betala 2000kr (4000 för er del)extra för en helg låter väldugt mycket i mina öron. Ja hur ofta lägger man som vuxen ut 2000kr på helg på en resa, jag gör det inte men så är jag ju inte chef för telia eller fd justiemininster.

• Sagalin

Smalja ; jag blev lite tårögd av vad Logan sa till Lorelai i slutet, nästa vecka är det dubbelavsnitt och alltså de sista avsnitten!

• Sagalin
    Malwa skrev 2007-09-05 09:37:53 följande:
    Nu har jag lagt in nya bilder i galleriet på alla fondväggarna som äntligen är klara!
    fint!
  • Sagalin

VSM, gud vad hemskt, hoppas han mår bra efter omständigheterna!

Lynn, vad spännande, huset var fint, köket blir nog fint om man målar om det.

• Sagalin
    newht skrev 2007-09-05 18:25:24 följande:
    Tack töser vad gullga ni e, och jag la in ett kort te för jag glööööömde ju hur det platsbyggda skåpet blev...*skäms ännu mer*www.newht.blogspot.com
    det blev ju jätttesnyggt!!!
  • Sagalin
    Smajla skrev 2007-09-05 18:51:34 följande:
    Så blev det på framsidan!
    så mysigt, gillar verkligen din anka, man blir så glad när man ser den!
  • Sagalin

Nu har jag beställt Rensa i röran, det ska bli så skönt att få "hjälp" med att rensa. Vi bor ganska stort nästan 280kvm med källare så här finns det möjlighet att samla på sig det ena och det andra.

Svar på tråden Vita hem del 5