Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem del 5

Lynn. vad spännande!

vilket hus vad det nu igen, det med poolen på framsidan eller?

Hur går det med huset som ni ev skulle hyra?

• Sagalin

Hej!!!
    Min hårddisk till min dator hemma har pajjat. Jag har inte surfat sen mån fm.

Jag är inne på makens jobb och lånar hans dator lite. Snacka om att ha fl-abstinens!

Ska läsa lite tilbaka men jag har väl missat ca 100sidor Förvånad

• Sagalin
    IMGP2849.JPGHär är jag med Marcus och Jacob när vi var på bröllop, Saga var hos min syster.
  • Sagalin

Vad ni skriver!!!Förvånad
    Min dator har kraschat så jag har varit datorlös sen i måndags. Nu lånar jag Marcus dator eftersom han är iväg på möte. När han jobbar på kvällen brukar han ha med sig den så denna vecka har jag lagt mig kl 21,00 för att läsa men jag somnar efter 10minuter, det är väl så när man ammar och har småbarn att när man lägger sig i sängen så somnar man.

MEN nästa vecka får jag en ny dator! En bärbar, jag jobbar på min mans familjeföretag så jag jobbar lite hemifrån och sen behöver jag ha en ny dator på jobbet när jag kommer tillbaka nästa höst för min dator gick sönder där nån vecka innan jag gick hem för att vara mammaledig.

• Sagalin
    DSC00979.JPGJag vara bara tvungen att lägga in en bild till på mig (och Marcus)Flört från när vi gifte oss förra året, i bakgrunden skymtar man min ena storasyster.
  • Sagalin
    Karamellfabriken skrev 2007-08-30 20:41:40 följande:
    Äsch, funkade inte
    testa att ta "tipsa en vän" och länka den adressen!
  • Sagalin
    mimmi006 skrev 2007-08-30 20:37:06 följande:
    malins- så romantiskt och fint!rose- här är en liknande snäckskalslampa som jag menar... den skulle passa, samtidigt som den är lätt och luftig *flummig*www.blocket.se/vi/12624445.htm
    TACK!
    Mori skrev 2007-08-30 20:39:11 följande:
    malins79: Åh, vad fina ni var!
    Tack!!
  • Sagalin
    Sylt skrev 2007-08-30 21:27:42 följande:
    Oj, dödade jag tråden nu? *orolig*
    Näe det gjorde du inte.

Jag förstår mig inte på dagens mode. Jag provade några tunikor dock utan kalasbyxor under Förvånad och det såg inte ut som om Jacob lämnade min mage för 4månader sedan...På mig ser tunikor ut som mammakläder.

klart man kan klä upp sig när man går till sandlådan
Svar på tråden Vita hem del 5