Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vita hem del 5

numberone skrev 2007-08-24 19:23:05 följande:
    Mo vaddå
    Mozilla firefox, istället för explore
  • Sagalin

God morgon
    Idag ska vi köra massa skräp till tippen. Vi har massivs med gamla färgburkar som står i källaren och bra är i vägen och irretera mig varje gång jag går till tvättstugan.Skrikandes

Sen har jag massa hyllplan och konsoler som ska målas vet inte bara när. Jag köpte en brun ljusstake till som ska målas och en liten tallrikshylla som ska bli vit och vara i någon av barnens rum och fungera som bokhylla.

• Sagalin
    Glad
    juliah skrev 2007-08-25 07:58:06 följande:
    missade dig malins, låter som att du har fullt upp som vanligt! Härligt att få iväg skräp.
    Jag är här, var bara och åt frukost.
    Ja skräp kan verkligen irretera mig. Jag måste köpa lite svarta sopsäckar och sotera ut gamla kläder också.
    Nu när det blev en kille så kan jag sortera ut Sagas kläder, en del kan slängas annat kan skänkas och något plagg ska jag lägga ut på tradera.
  • Sagalin
    malins79 skrev 2007-08-25 08:35:23 följande:
    Vad mysigt det låter hoppas det slutar regna till ikväll
    menade till dig LCroft
  • Sagalin
    nublu skrev 2007-08-25 08:45:51 följande:
    Sopsäcken, min bästa vän. Jag sorterade kläder igår och rensade ur. Så skönt!Idag ska vi bejaka WT:n inom oss och åka till ÖB. Finns ett stort nyöppnat ganska nära oss som maken vill undersöka. Läs, han är ute efter en utflykt och billigt lördagsgodis.
    Jag har mycket jag ska rensa så det behövs en och en annan sopsäck.
  • Sagalin
    nublu skrev 2007-08-25 08:49:01 följande:
    Malin: Gissa vad jag ska köpa på ÖB? Rätt svar: Fler sopsäckar!
    aha, Skrattande
  • Sagalin

Gemilli; vad tur att du åkte in till slut!

Hoppas du får nån pencilin så det går över.

Du skulle sagt att du blev otrevligt bemött i telefon.

Kramar

• Sagalin
    ommålad tallrikshyllaTänkte visa hur tallrikshyllan blev när den kom upp på plats.
    För 40kr på secondhandbutiken och efter lite vit färg kallar jag det för ett fynd.
  • Sagalin
    PICT2409.JPG Vad ska jag ha på väggarna?
    Jag har tänkt att måla konsoler från Ikea med ett hyllplan till vita och sätta där tavlan jämte fönstret hänger, men vad ska jag ha för tavlor på tavelisten?
    Kom gärna med förslag!!!
Svar på tråden Vita hem del 5