• Smajla

Vita hem del 5

numberone skrev 2007-09-03 22:02:41 följande:
    Smajla:Har redan sett hela....  Skall bli kul att se vad ni tycker om sista avsnittet!!
    Åå, hmm, nu får jag hålla i mig så jag inte ber dig berätta vad som händer.. Fot i munnnen
  • Smajla
    numberone skrev 2007-09-03 22:14:30 följande:
    hihi det är svårt att inte säga nåt heller....
    Skrattande
    Värsta Supermamman skrev 2007-09-03 22:15:49 följande:
    Ja, Birro var bra..Är helt slut efter en dags målande med barnen hemma. Surt nog kommer jag att behöva måla panelen en gång till.. *Muttrar* Maken ligger i skrivande stund på knä och lägger golvet i kläkammaren, det blir som en riktig walkincloset.Ni skriver och visar lika mycket och fint som vanligt! *ingen nämn och ingen glömd*Salmiak6: Jättefint hus, men jag är så petig att jag stör mig på att de hade så många olika träslag i sin inredning.Lite roligt är det allt att även vi vitahemmare faller för trender som svart i inrdningen.. Jag har precis målat två väggar svarta, hade någon sagt det för ett par månader sen hade jag sagt - Aldrig!Så här ser det ut i sovrummet just nu (bortsett från att blixten förstör) : www.familjeliv.se/krypin/varsta_supermamman/g...
    Snyggt!
  • Smajla

God morgon!

Fotograf Karlander skrev 2007-09-04 06:51:05 följande:
    Go MorronFår nog många sidor o läsa igenom sen i dag...ska till Lund med sonen nu..han ska Opereras...Brutit näsan Ha en bra dag alla...Kramar
    Oajaj, stackare, hoppas det går bra för honom!
  • Smajla
    Karamellfabriken skrev 2007-09-04 09:02:50 följande:
    Hej alla!Kan ni tycka till om tapetval i vår hall?Det är ganska mycket väggyta eftersom hallarna uppe och nere hänger ihop + trappuppgång.Dörrar, möbler och trappa är vita. Golvet är ek med mörkt grå klinkers (eller liknande) i entrén.Det blir vita taklister och höga, vita golvlister.Så här ser dörrarna ut (och tapeterna vill man bara kräkas på).www.familjeliv.se/krypin/karamellfabriken/gal...HJÄLP
    Håller med gemelli där..
    Värsta Supermamman skrev 2007-09-04 09:01:28 följande:
    Så här ser det ut, suddig bild och jag hinner inte ta om den: www.familjeliv.se/krypin/varsta_supermamman/g...
    Jag är inte så mycket för amplar men jag tycker du hängt dem fint!
  • Smajla

Puh, nu har jag varit ute och snyggat till jordgubbs- och smultronlandet, tagit bort de revor jag inte ville ha så får det vissna ner och bli fint där till nästa sommar. Inte klokt vad de revar sig! Har markerat av det området nu med stenar och tycker själv det blev fint Flört men nu är jag helt slut..

• Smajla
    Feffie skrev 2007-09-04 11:57:44 följande:
    Hej tjejer,Jag har kikat i era fina bloggar och sett era fina hem. Helt underbara. Många av er verkar ju göra en hel del pyssel och nu undrar jag om ni säljer något tradera eller om ni har egna webshoppar?Hur som så har ni jättevackra hem och tack för titten:)
    Man får ju eg inte göra reklam men nu tänker jag bara svara på din fråga. Jag säljer i min svärmors butik och har även en liten nätbutik på egen hand. Skriv i min gb om du vill ha adresserna av mig så slipper jag göra reklam här Flört
Svar på tråden Vita hem del 5