• Smajla

Oj, vad ni skriver, inte en chans att jag kan kommentera allt..

Men;

tack mimmi och juliah för beröm över sekretären Glad Om fler vill se ommöbleringen på sekretären så finns den i galleriet under vardagsrum.

JeaJea skrev 2007-09-02 12:51:04 följande:
    hostar till lite. eh smajla du ska nog också passa dig lite.det börjar bli lite mycket nu...
    Oj, fick en klump i magen och blev iskall nu.. Men kommer inte göra nåt mer sånt "nytt blogginlägg" för nåt annat än min egna blogg i fortsättningen - där jag bara skriver om mitt egna hem att göra. Och fortsättningsvis skriver jag i bloggtrådarna istället.
    lasseliten skrev 2007-09-02 21:40:13 följande:
    Ev-soffan
    Underbart!
  • Smajla

Ber förresten om ursäkt att jag varit tjatig med "nya blogginlägg". Förstår nu också att det kan bli väl mycket med sådana inlägg om och om igen (särskilt när det uppfattas som reklam för min och svärmors butiker). Ni kommer slippa dem i fortsättningen hursomhelst.

• Smajla
    Mori skrev 2007-09-02 22:21:11 följande:
    Smajla: Så fint det blev vid sekretären!Lasseliten: Kalasfint kök! Där vill mam baka bullar och hålla på med långkok
    tack snälla!
  • Smajla
    numberone skrev 2007-09-02 22:42:44 följande:
    Hmm har skrivit ett nytt inlägg i bloggen men det går inte att få det publicerat.... är det nån som vet varför?
    vad får du för "felkod"?
  • Smajla
    numberone skrev 2007-09-02 22:53:24 följande:
    Ja jag hade sparat det som ett utkast tidigare och tänkte publicera nu när jag tagit en bild men det gick inte förrän jag skrev om det i ett nytt inlägg...
    jag skulle kunna tänka mig att det la sig i bloggen efter det datum du skrev inlägget då. dvs om du skrev inlägget den 28 augusti så ligger det efter det datumet och inte efter dagens. dubbelkolla om det hamnade i bloggen ändå, verkar nästan så om du inte fick nåt felmeddelande. jag skriver ofta flera inlägg om gången och pytsar ut dem efterhand och då får jag alltid ändra datumet, annars hamnar inlägget efter det datumet då jag skrev inlägget.
Svar på tråden Vita hem del 5