Inlägg från: Salmiak6 |Visa alla inlägg
  • Salmiak6
    nublu skrev 2007-08-21 18:41:55 följande:
    www.privatmaklaren.se/viewobject.asp här då?Hmmm, jag ska få jobbet först innan jag börjar bekymra mig om husköp egentligen. Men det är så kul med hus! Salmiak: Antagligen beror det på det. Men priserna är rent oskäliga ibland. Titta på huset på Muggebogatan bara, över miljonen och det ser ut som That 70´s Show!
    Mkt 70-talshus i nässjö. Trista! Men det finns massor härliga 20-talshus! Men inte till salu just nu.
  • Salmiak6

Himmelbit Ja 50 % på jobbet är för mkt! Får nog gå ner i tid! Skogsstjärnan Har inte träffat eleverna än. De börjar imorgon. Har arbetat två dagar med total huvudvärk. Snacka om att man är ringrostig! nublu Men det sista dyra ligger på ett av jönköings "finaste" områden... himmelbit Nej, det blåser alltid i jönköping, inte i nässjö! Nässjö ligger så inbäddat i skog.

• Salmiak6

himmelbit

Nej jag hålelr inte alls med dig! Jag har bott i malmö, lund, linköping och jönköping. Alla de städerna blåder oändligt mkt mer än nässjö!!!

• Salmiak6
    Himmelbit skrev 2007-08-21 21:04:12 följande:
    Men inget är som Nässjö.................. *flabb*Fram med pysslet nu Salmiak!!
    *hihi*
    Du jag skulle inte vilja bo i Nässjö om jag så fick ett hus gratis! Har gjort 18 år där och det räcker och blir över!
Svar på tråden Vita hem del 5