-
-
Va bra! Nu gick lampan sönder som jag precis sålt på Tradera! *morr*
-
Jag mailade köparen direkt och hoppas hon förlåter mig... Får väl maila en bild på hur den ser ut så hon ser att jag inte luras.
-
Ja här har det inte gjorts så mkt heller. Min flicka som skulle börja skolan idag blev ju naturligtvis sjuk och missade sin första skoldag!
-
Jag hoppas det. Tänk om hon sätter negativt omdöme?!Mori skrev 2007-08-22 21:23:12 följande:Det gjorde jag också, se köparen inte skulle tro att jag inte vill sälja längre. Tror knapast köparen blir arg på dig, en olycka händer så lätt!
-
Usch min lilla flicka (olycksfågeln kallad) har haft en halvbra dag.
Först krockade hon med storasyster på studsmattan och fick en rejäl blåtira. IGEN!
Sen ramlade hon baklänges ner från en hög stol när hon skulle hjälpa mamma med vällingen. Bulan är inte att leka med. Dessutom har hon ett jättedjupt skärsår under foten efter att ha gått i glaskras när hon drog ner morfars strindbergslampa. Såret vill inte läka.
Suck! Vad gör man med de små?
Det är hon som i våras brännskadade sig rejält i hela handen och som i somras brännskadade sig igen, och som gång på gång har blåtiror och bulor och blåmärken.
Är hon en 2 årig flicka verkligen?
-
Mori skrev 2007-08-22 21:26:10 följande:Det kan ju hända, men jag har svårt att tro det! Om du visar henne en bild på att lampan är trasig kan hon väl inte vara så elak!?! Vore hemskt isåfall!knyttis skrev 2007-08-22 21:26:24 följande:Vad retligt, de vill man ju inte ska hända! Ser fram emot din "efterbild" med Indiska lampa och murgröna och vad allt det nu var för trevligt!Ska nog skicka en bild !mimmi006 skrev 2007-08-22 21:28:05 följande:Salmiak- bild är bra... man ha sett kommentarer som låter så här: "Tyvärr kan jag inte sälja den här varan, jag snubblade på ett gem och råkade tappa en dunk spillolja över tröjan. Vad synd, för du fick den ju bara för en krona!" knyttis- *morr* inte göra så... vi måste pumpstationen också, den är så fin! Hugo är för liten för sin och sedan råkar vi ha både en bobby car och ett stort elände i plast som är otroligt populär!
-
Ja fotograferingen på dagis blir ju snygg1knyttis skrev 2007-08-22 21:32:44 följande:Men gisses vad hon råkar ut för mycket, stackars liten. Men vad gör man är hon ett aktivt barn så är hon och då händer det ju saker. Hoppas de går över fort denna gångNej hon är helt orädd!Pärla1 skrev 2007-08-22 21:32:45 följande:Näää, stackarn! En del barn har sådan otur, men hon verkar ju inte rädd för saker och ting iaf (om nu d e positivt)mmm, tack!gemelli skrev 2007-08-22 21:35:07 följande:Salmiak,Verkar vara en riktig otursdag hemma hos er idag.Stor kram till erTror inte det har med avståndsbedömningen att göra utan hon är liksom bara oförsiktig.mimmi006 skrev 2007-08-22 21:35:41 följande:Toppen! Salmiak- Hoppas att hennes otur går över... Har ni kollat om hon har svårt att avgöra avstånd?Ja min dotter kallas också Mira Blåtira!JeaJea skrev 2007-08-22 21:41:46 följande:min "flicka" (liten galning) har också en blåtira. funderar på att döpa om henne till Elvira.Hon hr ingen känsel heller, bara reser sig och ruskar lite på sig som en terminator och kutar vidare.fick ett litet halvsurt mail om att hon redan satt in pengar..Smultron och glass skrev 2007-08-22 21:42:30 följande:Salmiak, vad synd med lampan! Men inte kan väl köparen sätta negativt omdöme för det, det tror jag inte. Maila en bild som bevis så ordnar det sig nog.Stackars din lilltjej! Och din andra som missade första skoldagen! Riktig otur.Ja det gör ont.FruPuffen skrev 2007-08-22 21:49:57 följande:Salmiak: Åh stackars lilla pluttan... Det gör så ont i mammahjärtat när de gör sig illa!God kväll på er! Här är en som vill åka in på förlossningen och FÖDA!!! Idag är bf+2 och jag håller redan på att gå åt... Sist väntade jag bf+9, men VISST är det så att man inte behöver vänta lika länge med andra barnet?? Snälla, visst är det så???Har i allafall pysslat med "scriptina-skyltar" till korgarna i köket!
Men DU måste upp och skura fönster hör jag!
Mina barn kom för tidigt båda två så jag har aldrig behövt vänta. Snarare knipa. Otålig mamma! -
hihi, ja det är en välkommen bebis förstår jag!!!FruPuffen skrev 2007-08-22 22:03:34 följande:Salmiak: Fönstren är redan nytvättade, bebiskläderna rena o strykta, vaggan bäddad, huset rent, skötbordet klart, gräsmattan klippt... To.m. bilen är tvättad och dammsugen! Jag kanske borde börja med något av våra kommande renoveringsprojekt ?
-
Fru Puffen
Det ser så proffsigt ut med skyltarna!
Måste nog också göra såna.