Hjorthan skrev 2007-08-14 10:08:07 följande:
Hej tjejer!Lägger min fråga hos er också, för jag har för mig att det finns några här inne som nog har svaret! Jag var med maken till Jönköping för några månader sedan och då gjorde jag och dottern A6 och Ikea. Nu ska vi följa med maken till Jönköping nästa vecka (stackarn får bryta semestern för ett viktigt möte, trist för honom, kul för mig och Cajsa!). Denna gång har vi bestämt att vi ska stanna över natten, och vi kommer att bo centralt, på Barnarpsgatan.Så till frågan, vad ska jag och Cajsa inte missa i affärsväg?
Jag bor i jönköping. Och om du ska bo åp Barnarpsgatan så har du en mysig affär på den gatan som heter Anna-K heminredning. Den är ganska ny så den står inte med på eniro. Men där säljer de House Doctor, Yankee Candle, Green Gate osv. Dit måste du!
Gardin Olsson ligger också på barnarpsgatan och där säljer de mycket lexington om du gillar det.
Barnarpsgatan ligger ju på väster, men själva citykärnan ligger ju lite mer åt öster. Där finns bland annat IEMS som har mycket BRUKA DESIGN, Mairo osv.
Du får inte missa QUICK interiör, Fågel Blå. Kan hända att du gillar även Village som kanske är lite mer modernt i stilen.
Fågel Blå ´s expedit är inte särksilt trevlig men där finns mkt fint!
JeaJea
Var hittar man info om Hamptons?