-
Nästa gång ska jag vara värdinna!Himmelbit skrev 2007-08-16 21:19:32 följande:Du som sitter på alla trumf - du behöver ju inte vara nyfiken längre på SWAP:en *avundsjuk*
-
Nej godnatt med er alla! Även Tjenixen!
Hoppas vi alla är på bättre humör imorgon och att vi kan glädjas åt varandras olika vita hem.
Imorgon ska jag ut på shopping och köpa lite nya kläder till min sexåring som ska börja förskolan. Man vill ju att hon ska se "proper" ut .
-
himmelbit Ja man är ju grymt självkritisk, särskilt när ngn annan ska få det man gjort! Låter spännande med dina planer. Vad kan det bli månntro? Undrar hur många vi blir nästa gång? Tänk att behöva sitta och sy 15 kuddar *pust*
-
hihi, här avslöjas det ett och annat...JeaJea skrev 2007-08-16 21:33:14 följande:Men Himmelbit, du är ju inte klok, de är ju så fina så man dör.
-
För min del är det hela överspelat!
Tycker så mkt om er alla!
Ni är en del av mitt liv! Faktiskt! Låter kanske konstigt, men jag tillbringar mer tid med er än mina "riktiga" vänner.
-
PÄrla
Så söt!!!!!! Vilken skillnad lite vit färg gör alltså!!!
-
Skimra var jättevackert!!!!JeaJea skrev 2007-08-16 22:16:41 följande:Underbar!En fråga, vi ska döpa båten (den är ju vit så helt ot är det väl inte) vad tycker ni om "Skimra", innan ville jag ha ett blomnamn men kan inte komma på nåt bra som inte är taget.
-
-
NR
Jag har i alla fall kommenterat ditt vardagsrum! Jag tycker det är sååå snyggt! Jag tror att du och jag har ganska lika smak. Jag är uinte hlller mkt för krusilduller och rosmönstrat. Utan mer åt det enkla. Jag har ganska mkt svart till mitt vita och jag gillar kuststilen, om det är engelsk kuststil, Newport, eller vad det nu kan heta. Men hos mig ska det inte vara för shabby. Hellre lite lyx-känsla.
Ja det är så himla svårt att beskriva sin stil. Dessutom har jag ju inte helt den stil jag vill ha, än. Så bilderna på mitt hem kanske inte riktigt överensstämmer med min smak...
-
Åh Gemelli! Nu blir jag nästan rörd! Av allt du läst så minns du mig! Gulliga du!!!!