Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

Tycker att vi ska passa på att ta danmark också, det kommer bli som ett träningsläger för elitshoppare!

NyfikenRosa skrev 2007-08-28 22:45:01 följande:
    ANYTIME!
  • mimmi006

Hahaha... latbil, jag undrade också! Jag bor ju på vägen, betalar bra och står för mat och underhållning!

NyfikenRosa skrev 2007-08-28 22:57:58 följande:
    jag undrade just.. om jag skulle vara lat i bilen eller vad du menade
  • mimmi006

Jamen jag då... ska jag boka en skolbuss och komma ? Taskmört där!

Sylt skrev 2007-08-28 23:03:13 följande:
    Imorgon sa jag ju..... Ååååh, nej, det var ju bara jag (och ev Jea) som kan sticka förbi en snabbis *tjatig*
    NR- jag lovar att foto kommer, jag har ett problem att fastna, är så gräslig. Men visst vore det kul!
  • mimmi006

Vi har korg på golvet, lådor på hatthyllan och massor av krokar! Men det räcker inte, så jag väntar på att garderober ska bli lediga!

sunmaid78 skrev 2007-08-29 18:45:45 följande:
    ja det är väl nåt sånt vi har haft, men det funkar inte riktigt med dessa röriga killar Var har du din handväska då?
  • mimmi006

Jätteroligt att få se alla på bild! Jea och Hjorthan kändes det som jag hade koll på, men det är härligt att få ett ansikte till alla andra... Alla ser så söta och rara ut. Och jag är inte ett dugg blond i verkligheten, typisk brunett, bortsett från att jag har roligast!

• mimmi006

Spännande med RAK! Blir det en nätbutik sen och i så fall när? Kan ju knappt vänta, nu när du skriver om Nordal också...

nublu skrev 2007-08-29 19:48:03 följande:
    *puffar lite för RAK:en i min blog: nublusblogg.blogspot.com*
  • mimmi006

Så sött, men jag är världens tråkigaste och tar inte på mig nåt nu... Kommer igen ett annat år!
    Värsta Supermamman skrev 2007-08-29 20:08:44 följande:

Mimmi06: Ville du vara med i Julswapen? Vi har paxat en plats åt dig.
  • mimmi006

Jag är bäst på att måla att teckna, när det gäller färdigheter. Jag är intresserad av musik, historia och film utöver heminredning.

Salmiak6 skrev 2007-08-29 21:17:47 följande:
    Nu efter att vi visat bilder på oss själva vill jag veta mera! Vad är du bäst på utöver heminredning?
  • mimmi006

Här är det lite likadant, ombytta roller...

jag gillar dessutom mer att umgås med män än med kvinnor (alla här är naturligtvis undantagna )...

Rosesarered skrev 2007-08-29 21:34:17 följande:
    Jag är också nog mer man än kvinna, min man är tvärtom. Vad lustigt va. Hahaha
Svar på tråden Vita hem del 5