Vita hem del 5
mimmamum- jag skäms, men jag tycker att Sagan om abborren är så lång och seg ! Men bilderna är underbara...
vilken färg skulle ni ta på Radion... velar mellan ljusblå eller svart!
mimmamum- jag skäms, men jag tycker att Sagan om abborren är så lång och seg ! Men bilderna är underbara...
vilken färg skulle ni ta på Radion... velar mellan ljusblå eller svart!
grattis fru puffen!
Bea- Lisa har en gul mini Kånken, den har hängt med ett par år nu, men är fortfarande lika fin!
Godmorgon! Kaffe... det var en bra idé, Malin!
Lasseliten- det är klaaart!
VS- längtar efter bilder, så spännande!
Smajla- fint!
juliah- jag kanske skulle titta på tivolin igen, den har mp3 ingång...
Oj, vad den nya bakgrunden är ovan! Får lite terrakotta tapeter a la 90-tal !
Jag läser så slarvigt. Vad ska ni göra?
juliah- Jasså, det går att byta *hihi*, måste göra det genast!
Chanserna för en vipp tunna är väldigt goda. Eftersom det blir PLASTgolv (hemska ord), istället för klinkers borde jag ha ganska mycket pengar att pimpa det med. Jag är så kär i radion, gillar när det är läder och trä... men det är ju bara radio. Man skulle kunna spara pengarna också, men det är så tråkigt!
Karamellfabriken- nja, då brukar man väl bli trött tidigt på kvällen också. Skönt att vara morgonpigg!
Busan- man har ju inget val . Men jag är glad att de inte vaknar före fem iallafall.
mimmamum- ja, det skulle va kul! Jag har kommit på ett par till grejer, blir alltid så velig. Jag har fått lösen av Milly, förresten...
mimmamum- det är underbart! Jag brukar ju propagandera för vitkalkade golv... Alloc är det trä- eller plastlaminatgolv?
Svårt... jag tycker att en vanlig gammal kaffepanna är fint och espressobryggare: www.bagarenochkocken.se/shop/
Vi har OBH Nordica fast i grått. Den är helt okej.