Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Enji- underbart kök, längtar efter mer bilder! Och ta det lugnt nu, så lugnt du kan iallafall...

Rosesarered- jag har ingen rolig, bara en trist Herstal med två skärmar, unefär som en modern klocklampa. Jag gillar HD`s golvlampa som fanns på www.lantlif.nu

• mimmi006

Har du ingen bild... vi har ju bla mästarstylaren mimmamum här...

Rosesarered skrev 2007-08-30 20:04:57 följande:
    Jisses va fina!!!
  • mimmi006

Skulle gärna visa om vi hade några fina. Jag har letat som en tok, det enda jag kan tipsa om är ikea (halvsnygga och billiga), nacka byggnadsvård (romantiska, dyra) och Ifös (klassiska, retro).

LCroft skrev 2007-08-30 20:05:43 följande:
    Frågar igen, envis som jag är Vad har ni för lampor i badrummen? Har idétorka och behöver inspiration! Ska ha 2 lampor på varsin sida om spegeln, men har ingen aning om hurudana. Snälla visa mig era fina
  • mimmi006

Lasseliten- de skulle säkert bli fina i rätt miljö!

Rose- jag röstar på nummer två, men bilden var ganska liten. Har inte mina globas på mig !

• mimmi006

Kan passa in med andra indiska möbler, men jag skulle byta skärmen. Snäckskalslampor passar också, tycker jag...

Rosesarered skrev 2007-08-30 20:24:31 följande:
    större bild finns nu
  • mimmi006

Jag är en typisk silvermänniska, tror jag, både i inredning och smycken. Men jag tycker att guld kan vara fint hos andra.

Rosesarered skrev 2007-08-30 20:31:01 följande:
    mimmi006 skrev 2007-08-30 20:26:04 följande:
    Snäckskalslampor??Jag antar att ni som kör vitt matchar med silver, eller blandar ni?
  • mimmi006

Nej, jag har pulat med bloggen. Hemska avslöjanden om mina (o)vanor, jag kommer antagligen bli utfryst här nu ... har iallafall lagt in fina bilder från Isabellas också, känsliga läsare bör bara titta på dem. mimmi-magnolia.blogspot.com/

Sylt skrev 2007-08-30 21:27:42 följande:
    Oj, dödade jag tråden nu? *orolig*
  • mimmi006

Jättesnygga tunikor! får väl köra med tighta jeans under om det känns kortkort... det gör jag! Sputnik tavlan var underbar och strykbrädan likaså. Var hittar du allt? (Och skriv inte danmark och Ilva nu, pliiiis )...

Sylt skrev 2007-08-30 21:12:29 följande:
    Ett par (!) nya inlägg i bloggen...www.villahemmet.blogspot.com
Svar på tråden Vita hem del 5