Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 5

Ja, de är grymma! De kanske inte klarar att vada i (typ flugfiska i), men de har tejpade sömmar och är behandlade... mycket smidigare än regnställ också! Lite synd är det, för jag köpte ett superduperfint regnställ från IdaT till henne ...

• mimmi006

På vintern brukar vi hänga något extra på dagis också, som en overall. Det kan ju vara smart om de blir dyngsura!

• mimmi006

gemelli- satsa på drömtomten och stycka av den. Ni kanske kan bygga drömhuset lite i taget, dvs planera väl? Skönt att du mår bättre nu...

mimmamum- ingen aning? Jag undrar också!

• mimmi006

knyttis- det låter vattentät *hehehe*! Vilken overall har du? Har du hittat pop tråden, där kan man få svar av de riktiga proffsen...

• mimmi006

Men tomten var ju riktigt stor, så det måste gå att stycka av den och sälja den andra för 1.2 eller nåt ! Då är det ju ett kap. Jag säger, som alltid, KÖP!

gemelli skrev 2007-08-25 22:02:09 följande:
    I våran ögon är inte det dyrt egentligen. Förstår hur skadad man är när man kommer ifrån Sthlm  den tomten skulle ha kostat motsvande i Sthlm 6-8 MILJONER!!!!Men för att bygga drömhuset så är den fördyr tyvärr!!!
  • mimmi006

0502-y, utom i sovrummet, där är det caffe latte. Den ska målas om snart, blir nog vitt där med !
    Emil i Lönneberga skrev 2007-08-25 22:30:16 följande:

Hej! Är ny i tråden. Tänkte tala om att jag kommer bomerdera er med en massa frågor. Börjar med och fråga en sak Vad har ni för färg på väggarna? Jag har bestämt mig för romantiskt, vitt hem.
  • mimmi006

Jag byter accentfärgen med årstiden. Jag vill oftast ha brunt och murrigare färger på hösten, rött i november och mer pastell på våren... Att måla om väggarna är meckigare!
    Emil i Lönneberga skrev 2007-08-25 22:34:16 följande:

Ni kör på vita väggar med andra färger för och dekorera?Jag tänkte samma sak men tvärtom. Färg på väggarna och vita detaljer/möbler.
  • mimmi006

Men berätta! Jag har sett kommoden, men inte hört nåt om dina planer! Jag spricker av nyfikenhet ...

gemelli skrev 2007-08-25 23:08:41 följande:
    juliah,Hihihi på onsdag kommer våran röris och fixar vårat badrum som har stått i månader och väntat på honom.Jag gjorde ju en miss och skickade honom till min mamma o pappa då vi for till thailand istället. Nått jag ångrar bitter. Så nu har vi fått väntat i ett antal veckor.Men snart kanske jag oxå kan få visa upp lite bilder på ett nytt badrum
Svar på tråden Vita hem del 5