Vita hem del 5
Kul att ni känner er trygga
Vi har absolut ingenting av värde heller, men bara det att helt okända människor kanske kikar runt på denna sajt och dylika sajter i syfte för att leta ut målobjekt gör mig illamående.
Kul att ni känner er trygga
Vi har absolut ingenting av värde heller, men bara det att helt okända människor kanske kikar runt på denna sajt och dylika sajter i syfte för att leta ut målobjekt gör mig illamående.
Salmiak: Å så tråkigt Håller med om att cancer är hemsk. Känner många som drabbats. Min morfar dog i cancer (i hela han ) för 10 år sedan och min pappa har haft cancer men är frisk nu. Hoppas vi! Och min farfar dog förresten också i cancer, men det är för över 20 år sedan och han var ändå gammal.
mimmaum: GRATTIS! Jisses vad kul! Har kikat på dina hjärtan och änglapållar och gillar dem massor!!!
Hej på er!
Hinner inte alls med här i tråden mera
Jobbar, jobbar och jobbar. Plus lite annat.
men försöker följa er lite i allafall!
Idag har vi äntligen fått all köks- badrums-, tvättsuge- osv. inredning!!!!!!!!!!
Nu är allt ouppackat och huller om buller på hela nedre våningen, men guuuud så spännande det blir att se då allt börjar "växa fram"!!!!
Rori: Jättefin!!! jag kan få den andra Visst hade du två?
Lynn: GRATTTTTTTIS!!!!
Smajla: JAAAAAAAAAAAAAG vill se!!!!!!!!!!!!!!!
Förlåt!!!
Förstår att du är slut efter slitet! Det är säkert jättefint och du får ta till dig grannens (och min) komplimang och klappa dig på axeln
Tänk vad glädje kan förädras till sorg snabbt....
Fick nyss veta att en gammal klubbkamrat till mig dog idag efter en älgkrock igår
Tårarna rinner och tankarna går till henne.
Har bett för henne och hållit tummarna hela dagen, men hon hade inte turen med sig varken idag eller igår.
Ta hand om varandra och era nära och kära!!!
Tack snälla ni!
Är helt tom. Har tittat på henne på kort från min brors bröllop som var för två månader sedan. Och från möhippan. Inte trodde jag att det var sista gången man skulle se henne. Min svägerska som stod henne ännu närmare än mig är oerhört ledsen. Alla är det. Ett liv som blev alltför kort. En människa som aldrig gort en fluga förnär. En omtyckt syster och familjemedlem (oj vad jag avundades sytrarna i denna familj då jag jag yngre. Sådan otrolig syskonkärlek var det!) En människa som alltid körde försiktigt och akta sig för älgar. Min svägerska hade pratat med henne om rädslan för att krocka med älgar tidigare i sommar. Ironiskt nog.
Varför berövas personer som lever som änglar här på jorden livet? Varför är det ofta de mest oskyldiga som drabbas?
Varför kan man köra 180 km i timmen med 3 promille i bloden, köra över folk och själv överleva???
Varför?
Är det för att alla inte passar som änglar och man måste ta av de som redan finns???
Är inte särskilt religös, men tankarna grubblar och man vill ha svar...
Varför???
Förlåt alla stavfel. Mina ögon ser inte klart....