• Ghalen007

Missfall v.11

Började blöda nu i morse när jag gick på toa (är i v.11)!
    Jag utgår från att det är ett missfall *gråter*. Jag har en liten undran dock...
    Eftersom att det är rättså sent missfall, kan jag behöva skrapas då?
    Har aldrig varit med om missfall förrut, så jag vet inte vart jag ska ta vägen :/

• Svar på tråden Missfall v.11
  • lajjalo

det är nog inte så konstigt att du blöder när du blöder just på toa, så var det för mig också! alltid mest blod när jag torkade mig efter att ha kissat.
    det är väl egentligen ett bra tecken på sätt och vis; att det inte rinner annars?

lycka till iallafall!!!

• Ghalen007

lajjalo: Det låter bra ;)

Glömde nämna att jag tror inte det finns någon privat gyn härdär jag bor (liten stad) :S

Hade du någon gång ont när du blödde?

• lajjalo

jag minns faktiskt inte om jag hade ont. men jag var väldigt rädd iallafall!
    magen molar ju och spänner en hel del när man är gravid i början, så det är ju väldigt svårt att veta vad som är vad. men när jag hade mitt missfall (i v5) så hade jag kramper och superont, men jag kaninte minnas att det kändes så med den första...

• Ghalen007

Som sagt, blödningarna har gett med sig, men nu moler det som "växtvärk" istället. Det gör inte ont, bara irriterande! Vågar inte ta mig för så mycket just nu heller :(

• annmi

Ghalen007 : Née det tycker jag du gör rätt i...
    Vila nu såå mycké du kan till du ska in..
    Tänker på dig & håller tummar..tassar & tår här!

*Kramen*

• Ghalen007

Ja i morgon gäller det annmi :/ Du håller väll tummen fortfarande va?!

Igår kväll kändes det som jag fått UVI :/ Har i och försig aldrig känt av det när jag haft det, men det kändes molande i kissblåsan. Kan blödningar orsakas av UVI (jag undrar om det inte kan orsaka missfall!?)?

• annmi

Ghalen007: Ooo Jaaaaaaa såå hårt jag bara kan vännen..
    Skönt att du äntligen ska in...Som vi har väntat ju!
    Ha det så gott du kan nu vännen så hörs vi..

*kraam* på dig!

• Ghalen007

Åh! Va jag e trött på allt nu! Min mage (magkatarr) värker som tusen nålar. och inte nog med det!!!....mina hemorojder börjar blöda nu med (inte första gången, så jag e inte direkt orolig. Men jag tycker att det räcker nu!)!

• annmi

Ghalen007 : Håller med dig..
    Det verkar vara så ofta att någon som har svårt får mer
    Samma här

*Kramar Om Håårt*

• Ghalen007

Det slog mig nu att jag skulle gått in i vecka 12 idag (11+0)!

Igår kom de första tårarna :( Bröt ihop i duschen och bara grät. Kände att jag behövde det, tycka lite synd om mig själv och "bäbis"! Svårt att hålla tillbaka tårarna när magen fortfarande putar lite smått :(

PUFF! Mer med erfarenheter?

Svar på tråden Missfall v.11